شناسه خبر : 21389
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استانی تاریخ انتشار : 02 شهریور 1403 - 20:14 |

۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در مهران مستقر شده‌اند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از استقرار ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای حمل‌ و نقل زائران اربعین توسط سپاه پاسداران در پایانه برکت خبر داد.
۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در مهران مستقر شده‌اند

به گزارش ایلام رسانه، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بعدازظهر امروز ۲ شهریورماه ۱۴۰۳، در نشست قرارگاه اربعین که با حضور دکتر اسکندر مؤمنی وزیر کشور برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام شده توسط سپاه ایلام، گفت: سپاه بر اساس مأموریت واگذار شده در اربعین، در مسائل عملیاتی از جمله چک و خنثی‌سازی، جنگ نوین، مبارزه با بیوتروریسم به بهترین شکل انجام وظیفه کرده است‌.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: در بحث مواکب، تغذیه، اسکان، آب‌رسانی، حمل‌ونقل، بهداشت‌ودرمان و دفاع زیستی و هم چنین فعالیت شبانه‌روزی معاونت‌های فرهنگی، فضای مجازی، بسیج رسانه و بکارگیری دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در امر خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، سپاه ایلام نقس به‌سزایی داشته‌ است.

سردار حسینی با اشاره به دغدغه حمل‌ونقل و برگشت زوار بیان داشت: برای تسهیل حمل‌ونقل زائران ۲۵۰ دستگاه اتوبوس جوان‌سیر به صورت شبانه‌روزی در مسیرهای مختلف به صورت مستمر در حال فعالیت و خدمات‌رسانی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف سپاه، ایجاد شرایط مناسب برای زائران و کاهش مشکلات حمل‌ونقل در ایام اربعین است، بیان داشت: ۶۶ دستگاه اتوبوس موجود در پایانه مرزی و ۱۰۶ دستگاه اتوبوس متعلق به سپاه هم‌اکنون در پایانه شهید رئیسی آماده به کار هستند و ۴۰ دستگاه نیز اتوبوس در حال برگشت هستند و هم‌چنین تا الان ۳۵۹ سرویس انتقال زائران توسط شرکت جوان‌سیر انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.