شناسه خبر : 10945
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400 - 11:01 |

کشف و ضبط ۴ انبار کالاهای احتکاری در شهر ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) از کشف و ضبط ۴ انبار کالاهای احتکاری در شهر ایلام و یک محموله دام زنده قاچاق در شهریور ماه امسال خبر داد.
کشف و ضبط ۴ انبار کالاهای احتکاری در شهر ایلام

به گزارش ایلام رسانه، سردار «جمال شاکرمی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بنابر گزارشات مردمی و با پیگیری های اطلاعاتی در شهریورماه سال جاری در ۵ عملیات بازرسی و کمین توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه ایلام تعداد ۴ انبار کالاهای احتکاری در شهر ایلام و یک محموله دام زنده قاچاق در نوار مرزی استان کشف و ضبط شده است.

وی گفت: موارد کشف شده شامل ۴۲هزار لیتر انواع روغن خودرو، لاستیک خودرو سبک و سنگین، وسایل و لوازم خانگی، مواد غذایی و ۱۰۵ راس دام زنده قاچاق بوده است که ارزش ریالی این کشفیات بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه ۵ نفر متخلف به همراه اقلام احتکاری و محموله قاچاق مکشوفه برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار دارد و مردم عزیز با مشاهده موارد احتکار و قاچاق با تلفن شبانه روزی ۱۱۴ تماس گرفته و گزارش دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.