شناسه خبر : 4622
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 21 مهر 1399 - 14:49 |

پرداخت ۲۷۳ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان ایلام از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام از پرداخت بیش از ۲۷۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان این استان در شش ماهه نخست امسال از طریق این صندوق قرض الحسنه خبر داد.
پرداخت ۲۷۳ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان ایلام از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

«یداله حیدرنژاد» در گفت و گو با ایلام رسانه، با اعلام این خبر ، اظهار کرد: این میزان تسهیلات، به تعداد بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر پرداخت شده که عمده این تسهیلات در زمینه حمایتی بوبه میزان ۱۲۰ میلیارد ریال به بیش از ۲ هزار نفر بوده است.
مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام گفت: بعد از تسهیلات و کمکهای حمایتی، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بیشترین موارد پرداختی این صندوق را شامل می شود که در این زمینه نیز در شش ماهه نخست امسال ۱۰۸ میلیارد ریال به بیش از ۴۰۰ نفر پرداخت شده است.
حیدرنژاد ادامه داد: در زمینه مسکن نیز در این مدت ۳۵ میلیارد ریال به بیش از ۲۷۰ نفر پرداخت شده است، همچنین در زمینه سایر نیازهای مددجویان نیز بیش از ۱۰ میلیارد ریال به حدود ۲۰۰ نفر مددجو و نیازمند پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت‌های قرض الحسنه‌ای از مهم ترین رویکردهای این نهاد است، تصریح کرد: علاوه بر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، از طریق صندوق قرض الحسنه مهر و بانک رسالت نیز با معرفی این نهاد در این مدت بیش از ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده که در این زمینه بیش از ۸۰۰ نفر از این تسهیلات برخوردار شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.