شناسه خبر : 11496
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 25 مهر 1400 - 16:08 |

پایان دورکاری در ایلام اعلام شد

استاندار ایلام گفت: دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از ۲ روز دیگر به غیر از شهرهای قرمز لغو می‌شود و روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می‌گردد.
پایان دورکاری در ایلام اعلام شد

به گزارش ایلام رسانه، «محمد نوذری» در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از ۲ روز دیگر به غیر از شهرهای قرمز لغو می‌شود و روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می‌گردد اما فقط کارمندان دارای بیماری‌های خاص و مادران باردار و دارای کودک زیر ۶ سال می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کارمندان تا اول آبان مهلت دارند دز اول واکسن کرونا را تزریق کنند، گفت: باید از حضور کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند ممانعت به عمل آید و غیبت آنها غیر موجه تلقی شده و از همه رفاهیات و اضافه کار محروم شوند.

استاندار ایلام با تاکید بر تزریق واکسن کرونا توسط همه مدیران و معلمان مدارس گفت: مدارس بر اساس برنامه زمانبندی آموزش و پرورش و به صورت تدریجی باید بازگشایی شود و دستورالعمل‌های ابلاغی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد و مدارس هم در خصوص لباس فرم مدارس سخت‌گیری نکنند.

نوذری با تاکید بر استقبال همه افراد جامعه از دریافت واکسن، گفت: اگر بر تزریق واکسن کرونا تاکید می‌شود به خاطر سلامت مردم است ، زیرا دنیا از این مرحله عبور کرده و نیاز است به خاطر اقتصاد، بازار و ادارات با افزایش واکسیناسیون، زندگی به حالت عادی بازگردد.

وی ادامه داد: اکنون ۲ سال است محدودیت اعمال می‌شود اما اکنون باید از همه ظرفیت‌های اجتماعی کمک گرفته شود تا با همراهی مردم و دولت از این شرایط سخت عبور کنیم چرا که روزانه چندین نفر به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دهند و خانواده‌های زیادی تاکنون داغدار شده‌اند بنابراین برای جلوگیری از ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی همه باید واکسن کرونا تزریق کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه همه صاحبان صنوف باید واکسن تزریق کنند و هر واحدی که متصدی آن تزریق واکسن انجام نداده باشد، پلمب می‌شود، تاکید کرد: بررسی و مقایسه آمار ۲ هفته قبل نشان دهنده‌ی افزایش ابتلا، بستری و شمار مرگ و میرها دراستان است، بنابراین نیاز داریم با حساسیت بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون توجه شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.