شناسه خبر : 12489
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 03 دی 1400 - 8:58 |

نداشتن پیوست رسانه‌ای در طرح‌ها و برنامه‌ها یکی از ضعف‌ها در سطح ملی است

نماینده مردم ایلام گفت: طرح‌های بزرگی مانند طرح صیانت، مذاکرات برجام، بودجه و... چنانچه پیوست رسانه‌ای مناسب می‌داشتند، هم مردم اقناع می‌شدند و هم فرصت تخریب به دشمن داده نمی‌شد.
نداشتن پیوست رسانه‌ای در طرح‌ها و برنامه‌ها یکی از ضعف‌ها در سطح ملی است

به گزارش ایلام رسانه، دکتر «سارا فلاحی» در دیدار با هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان ایلام که در خصوص کم شدن بودجه فرهنگی و بودجه رسانه برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان در پیگیری مطالبات مردم استان، اظهار کرد: رسانه‌ها هم در توسعه یافتگی و هم در توسعه نیافتگی جوامع نقش دارند.

وی گفت: نداشتن پیوست رسانه‌ای در طرح‌ها و برنامه‌ها یکی از ضعف‌های عمده ماست و طرحهای بزرگی چون طرح صیانت، مذاکرات برجام، بودجه و… چنانچه پیوست رسانه‌ای مناسب می‌داشتند، هم مردم اقناع می‌شدند و هم فرصت تخریب به دشمن داده نمی‌شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: ما به کمک افرادی که به رسالت قلم و وظیفه خبرنگاری باور دارند نیاز داریم و اصحاب رسانه بسیاری از مسائل را که مسئولین توان حل آنها را ندارند، حل کرده‌اند و جلوی زیاده خواهی بسیاری از مسئولان را گرفته‌اند.

فلاحی تصریح کرد: ضروری است رسانه‌های استان مسائل و مشکلات را رصد کنند که چه کسانی مانع توسعه استان هستند و با رصد و روشنگری خود به نمایندگان در بالا بردن سطح اعمال نظارت آن‌ها در جامعه کمک کنند.

درخواست برای افزایش بودجه رسانه، تشکیل شورای حل اختلاف رسانه، لحاظ شدن سهم سه برابری ضریب کیفیت برای نشریات مناطق محروم، تفکیک بودجه رسانه‌های محلی از نشریات سراسری، عدم اجرای قانون هفتاد به سی در دادن آگهی به نشریات محلی، عدم اختصاص ردیف بودجه برای رسانه در ستاد کرونا، مشکلات بیمه‌ای و درمانی خبرنگاران خصوصا زنان خبرنگار استان از اهم مطالبات مطرح شده توسط هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان بود که در این جلسه مطرح شد و دکتر فلاحی قول پیگیری داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.