شناسه خبر : 14544
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 14:23 |

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ایلام منصوب شد

معاون امور حقوقی،مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: بر حسب برآوردهای ما استان ایلام نیاز به توجه بیش‌تری دارد و نگاه رئیس جمهور هم به این شکل است و مدیران باید تمام تلاششان را به کار بگیرند چون در این دولت مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ایلام منصوب شد

دکتر «بنیامین شکوه‌فر» معاون امور حقوقی،مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار کرد: توفیق بزرگی است که در بین شما دوستان قرار دارم. یکی از نکات بسیار مهم این است که وقتی در دولتی مسئولیت می‌پذیریم این دغدغه را داشته باشیم رئیس آن دولت چگونه به مدیریت فکر می‌کند و طوری رفتار کند که نه از او عقب‌تر باشد و نه جلوتر.
معاون امور حقوقی،مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بر حسب فرمایشات رئیس جمهور، مدیریت باید بر مبنای محبت به مردم شکل بگیرد و اساس نگاه انقلاب اسلامی نیز همواره در این ۴۰ سال همین بوده است.
شکوه‌فر تصریح کرد: بر حسب برآوردهای ما استان ایلام نیاز به توجه بیش‌تری دارد و نگاه رئیس جمهور هم به این شکل است. مدیران باید تمام تلاششان را به کار بگیرند. در این دولت مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم. عده‌ای می‌گفتند که چرا اعضای دولت مرتب در سفر باشند، که رهبر انقلاب در دیدار اخیر پاسخ این سوال را دادند و گفتند که باید دیدار چهره به چهره وجود داشته باشد. تغییرات طبیعی است. در این تغییرات خیری نهفته است. در بحث عوض شدن مدیرکل اصلا بحث کارآمدی نبوده و از ظرفیت ایشان در جای دیگری استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: آقای شهابی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان هستند. وقتی استاندار ایشان را معرفی کردند بعد از بررسی‌هایی، مشخص شد ایشان چنین توانایی را دارند و امیدواریم بتواند در این راه موفق باشد. استاندار ایلام دغدغه ورزش این استان را دارد. امید است از این ظرفیت هم استفاده شود. امیدواریم استان ایلام در ورزش قهرمانی در آینده نزدیک خوش بدرخشد. دوستان در مجموعه زیرساخت به این مسئله توجه کنند تا شرمنده مردم این استان نشویم. هیئت‌های ورزشی خط مقدم پیشرفت ورزش هستند.

دکتر «شهریار عباسی» ، معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز در این نشست با اشاره به اینکه امروز تمام مردم استان درگیر مسئله اربعین هستند و بخش عظیمی از مدیران استان در مهران مستقر هستند، اظهار کرد: علیشاهی از مدیران خوش فکرو پرتلاش اداره ورزش و جوانان بوده است. امیدواریم مدیر جدید بتواند نگاه خوبی به ورزش استان داشته باشد و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

به گزارش ایلام رسانه، در این مراسم از زحمات «مظفر علیشائی»تقدیر و «شهاب شهبازی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان معارفه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.