شناسه خبر : 13856
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1401 - 13:21 |

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام معارفه شد

در مراسمی «موسی حاتمی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام معارفه شد.
مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام معارفه شد

به گزارش ایلام رسانه، «رضا رحیمی» ، معاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ایران در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام اظهار کرد: از ظرفیت ویژه مرز با توسعه صنایع صادرات‌گرا باید استفاده شود، این صنعت که پیشران اقتصاد است با دگرگونی عجیبی در سالهای اخیر به واسطه علم و فناوری مواجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال در گرو استفاده از تمام ظرفیت‌ها است، تصریح کرد: باید ارتباطات صنعتی با پارک علم و فناوری برای در اختیار گرفتن فن آوری و دانش بنیان بودن بیشتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اهمیت هم‌افزایی در پیش بردن رسالت‌ها و ماموریت‌ سازمان‌های مختلف، تاکید کرد: باید از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استفاده شود و در راه گره‌گشایی مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

وی گفت: عمر مدیریت‌ها یک زمان مشخص است و باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار و ارتقا سطح خدمات خود در دوران مدیریت انجام دهیم.

در این نشست از زحمات «اقبال اسماعیلی» تقدیر و «موسی حاتمی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام معرفی شد.

اسماعیلی از تیرماه ۱۳۹۸ مسئولیت شرکت شهرک‌های صنعتی را بر عهده داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.