شناسه خبر : 2146
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 06 بهمن 1398 - 15:33 |

فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود

ایلام رسانه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با دبیر سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر منعقد شده است، حداقل ده فیلم در سه سانس در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهند شد.

«عمران خودآموز» امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام از ۱۵ بهمن ماه اکران می شوند، امسال این برنامه در مراکز استان‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه انجام و حداقل ۱۰ فیلم در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه  بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته هر روز فیلم ها در سه سانس در سینما فرهنگ شهر ایلام برای عموم مردم اکران می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم‌‌های فاخر ملی در استان‌ها و بهره ‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما تبدیل کرده و از شهریور سال ۱۳۹۴ تاکنون روزانه بصورت مستمر فیلم های سینمایی روز ایران در این مکان اکران عمومی شده و شمار زیادی از مردم به تماشای این فیلم ها می نشینند. فیلم های راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال از روز ۱۵ بهمن همزمان با تهران در بسیاری از مراکز استان های کشور نیز اکران می شوند.

خودآموز تاکید کرد: خوشبختانه تجهیزات سالن سینمای فرهنگ ایلام از نظر کیفی تامین شده است و مشکلی برای اکران فیلم ها وجود ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.