شناسه خبر : 14015
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : 31 فروردین 1401 - 8:52 |

فلاحی خبر داد: جذب بیش از ۷ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش بانوان ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از جذب ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار و ابلاغ جهت توسعه ورزش بانوان به ورزش و جوانان استان خبر داد.
فلاحی خبر داد: جذب بیش از ۷ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش بانوان ایلام

«سارا فلاحی» در گفت‌وگو با ایلام رسانه، با اعلام این خبر، اظهار کرد: کمک به بخش بانوان هیئت‌های ورزشی استان، حمایت از اجرای برنامه های ورزش همگانی بانوان، آموزش و ارتقای توانمندسازی منابع انسانی بانوان، آماده سازی سالن ورزشی بانوان ایلام، اجرای طرح ملی سنجش قامت و حرکات اصلاحی ویژه زنان ودختران روستایی، کمک به آماده سازی سالنهای ورزشی بانوان در شهرستانهای ایلام، ملکشاهی، ایوان، آبدانان و دره شهراز محل این اعتبار انجام خواهد شد.

وی گفت: برگزاری جشنواره تکریم الگوهای برتر حجاب و عفاف، آموزش و ارتقای توانمندسازی منابع انسانی بانوان از برنامه های درنظر گرفته شده وزارت ورزش وجوانان برای توسعه ورزش بانوان دراستان ایلام نیز ، ازمحل این اعتبار انجام خواهد شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اعتبار از محل اعتبارات ۲۷ درصد از ۹ درصد تعرفه مالیات بر ارزش افزوده پس از دیدار با کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به استان ابلاغ شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.