شناسه خبر : 12798
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 22 دی 1400 - 12:16 |

فرماندار سیروان برای ایجاد تحول در شهرستان میدانی عمل کند

استاندار ایلام گفت: فرماندار به واسطه‌ی ارتباط با مرکز از ظرفیت‌های این حوزه برای توسعه شهرستان بهره بگیرد.
فرماندار سیروان برای ایجاد تحول در شهرستان میدانی عمل کند

«حسن بهرام‌نیا» در مراسم معارفه فرماندار جدید سیروان با بیان اینکه هویت تاریخی و انسانی ایران قبل از انقلاب اسلامی رنگ و بویی دیگر داشت، اظهار کرد: به برکت وجود امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، هویت به مردم برگردانده شد و امروزه تبدیل به الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شده است که دنبال هویت واقعی خویش هستند.

استاندار ایلام افزود: اگر شاهد بلوغ سیاسی هتسیم نتیجه احتمام به راه امام و شهدای جنگ تحمیلی و همچنین شهدای امنیت، شهدای حرم و شهدای سلامت است و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های معنوی و مادی شهرستان در راستای توسعه و تحول آن بهره گرفت.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: ایام دهه فجر بزرگترین تکیه گاه نسل آینده است و به عنوان هویت تاریخی و سند افتخاری نسل آینده به یادگار خواهد ماند و نیاز است با هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های مرتبط با این ایام، رشادت‌های دوران انقلاب اسلامی را ارج نهیم.

بهرام‌نیا به حضور نماینده ولی فقیه شهرستان و تاثیر ظرفیت‌های معنوی ایشان اشاره و بر نقش تاثیرگذار وی در حفظ آرامش، وحدت و انسجام در جامعه تاکید کرد و افزود: برای ایجاد توسعه و تحول در سطح شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیاز به همدلی و همراهی مسئولین و پیگیری مطالبات است.

وی خطاب به فرماندار جدید سیروان تصریح کرد: فرماندار به واسطه‌ی ارتباط با مرکز از ظرفیت‌های این حوزه برای توسعه شهرستان بهره بگیرد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال و تحول در شهرستان را خلق کرده و از استعدادهای نهفته آب و خاک شهرستان بهره‌برداری کند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه باید فرمانداران، بومی منطقه باشند، خاطر نشان کرد: فرماندار ضمن حفظ احترام کارمندان و ارباب رجوع، کمبودهای ادارات شهرستان را احصا و نسبت به تکمیل نیازها هر چه سریعتر اقدام کند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه تلاش‌ها در راستای خدمت‌گذاری به مردم و نظام باشد، گفت: فرماندار جدید به صورت میدانی در بحث معیشت مردم ورود پیدا کند و با نظارت بر بازار به وضعیت سامان دهد.

به گزارش ایلام رسانه، از زحمات «جواد رحیمی مقدم» قدردانی و «علیرضا رئیسی» به عنوان سرپرست فرمانداری سیروان معارفه گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.