شناسه خبر : 2621
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 14 شهریور 1398 - 8:00 |

سمن‌ها زمینه‌ساز مشارکت بیشتر مردم هستند/ فعالیت 2 دفتر تسهیل‌گری در ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بر تقویت نقش گروه های مردم نهاد در کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد .

به گزارش ایلام رسانه، « محمد نوذری» معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد خواستار هدفمند کردن کار این گروه‌های مردمی شد و اظهار کرد: باید امروز به تناسب نیازها و اولویت های استان کنشگران عرصه اجتماعی مانندسازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی را به سمت مقابله با آسیب های اجتماعی سوق بدهیم .

وی در ادامه به حضور پررنگ نیروهای جهادی در استان اشاره کرد وگفت: حضور این نیرو ها در استان یک ظرفیت است که بایست با جهت دهی درست به کار و فعالیت آنها شاهد بهره وری بیشتر و موثر تر کار این افراد شد .

نوذری در ادامه به سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و نشست با سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: ابراز رضایت معاون رئیس جمهور از امور مربوط به سازمان های مردم نهاد و نقش تاثیر گذار آنها در توسعه و مقابله با آسیب های اجتماعی نشان حائز اهمیت بودن این مقوله است .

وی افزود: کار سازمان های مردم نهاد از آنجا حائز اهمیت که زمینه ساز مشارکت مردم در امور می شوند و این مهم اساس توسعه در هر منطقه ای است .

معاون استاندار ایلام در ادامه به دفاتر تسهیلگری در دو منطقه حاشیه نشین ایلام اشاره کرد و گفت: این دفاتر که در نقش شهرداران اجتماعی محله نقش ایفا می کنند نیز در راستای مبارزه با مسائل و مشکلات اجتماعی سازماندهی شده اند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.