شناسه خبر : 11798
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 12 آبان 1400 - 16:56 |

رونمایی از ۵ کتاب با موضوع کرونا در ایلام

پنج اثر مکتوب با موضوع کرونا در مراسمی با عنوان کرونا، کتاب و فرهنگ عمومی در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام رونمایی شد.
رونمایی از ۵ کتاب با موضوع کرونا در ایلام

ایلام رسانه_ در این مراسم از «ماسک» اثر خداداد ابراهیمی، «کرونا آتش بدون دود» اثر مرتضی حاتمی، «نقش تغذیه مناسب در پیشگیری و درمان کرونا ویروس» اثر مشترک صادق امیدی و دینا قلی پور، «راهنمای مراقبت از قهرمانان کوچولو» اثر وحیده میرزایی و «لار و کرونا» اثر مشترک منصور محبی و رومینا ملکشاهی رونمایی شد

«عمران خودآموز» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی و تقدیر و تشکر از حاضرین اظهار کرد: اهالی فرهنگ و هنر و نویسندگان و اصحاب رسانه از زمان شیوع کرونا حق مطلب را ادا کرده‌اند.

«خداداد ابراهیمی» نویسنده کتاب ماسک اظهار کرد: نوشتن این کتاب تلنگری بود به مردم و مسئولان که در مواجه با کرونا چگونه برخورد کنیم.

وی گفت: رصدکنندگان اعتبارات ملی اعتبارات ویژه برای چاپ و نشر کتاب در نظر بگیرند تا جامعه پویایی داشته باشیم.

«مرتضی حاتمی» نویسنده کتاب کرونا آتش بدون دود، هم اظهار کرد: کتاب کرونا آتش بدون دود یک قدردانی از تمامی کادر درمان که شبانه روز تلاش کردند.

وی ادامه داد: همه‌ی ما اعتقاد داریم کرونا رفتنی است اما تلاش و زحماتی که کادر درمان در این مدت از خود به جا گذاشته اند هرگز از یاد نمی‌رود.

جهانگیر رستم‌زاد، معاون استاندار ایلام و رئیس قرارگاه استانی مقابله با کرونا، در این آیین از پدید آورندگان این آثار و اصحاب رسانه که در مدت ۲ سال اخیر در زمینه کرونا تولید محتوا داشته اند، تقدیر کرد.

وی گفت: اهالی رسانه این استان کمک کار و همراه ما در قرارگاه و ستاد کرونا بودند و در این مدت بیشترین زحمت را اصحاب رسانه این استان متحمل شده اند و این قشر فرهیخته اگرچه آنگونه که باید از نظر مالی مورد تقدیر قرار نگرفته ولی بدون هیچ چشمداشتی خدمت کردند که بدون شک اجرشان با خداوند متعال خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.