شناسه خبر : 5500
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 19 آبان 1399 - 10:42 |

راهکارهای فرهنگی را برای پیشگیری از ابتلای کرونا به کار می‌گیریم

در جلسه هم اندیشی نماینده ولی فقیه با روسای دانشگاه در جهت کنترل شیوع بیماری کرونا در استان، امام جمعه ایلام بر اتخاذ راهکارهای فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.
راهکارهای فرهنگی را برای پیشگیری از ابتلای کرونا به کار می‌گیریم

به گزارش ایلام رسانه، در این نشست که با موضوع راه‌های فرهنگی و اقتصادی لازم جهت کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» با بیان اینکه محدود کردن ارتباطات مردمی بسیار سخت شده است اظهار کرد: موضوع نجات جان انسان‌ها برای همه ما اهمیت دارد، لذا باید با تمام توان و ظرفیت‌های موجود و با کمترین آزمون و خطا پیش برویم.

امام جمعه ایلام افزود: در حال حاضر مهم‌ترین معروف و نهی از منکر انجام کار فرهنگی در زمینه جلوگیری از تجمعات و تشویق به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بخصوص توسط فرهیختگان جامعه استان است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به وجود آمارهای بالای بستری بیماران کرونایی در ایلام گفت: چرا ما باید در داشتن بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان نسبت به سایر استان‌ها در کشور رکورددار باشیم؟ چرا در میزان ابتلای به بیماری کرونا از میانگین کشوری بالاتریم؟

حجت الاسلام کریمی‌تبار با بیان اهمیت برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی در بحث پیشگیری و درمان بیماران کرونایی، خواستار همکاری و مساعدت لازم اساتید هیئت علمی، روساء و سایر کارمندان در بخشهای مختلف دانشگاه‌های استان، در زمینه آگاهی رسانی به آحاد مردم جامعه استان بمنظور جدی گرفتن ویروس واگیر و عفونی کووید ۱۹ و نیز مشارکت در امر پرداخت کمک‌های مالی در قالب پویش امید و همدلی برای تهیه اقلام دارویی، تجهیزات بیمارستانی و سایر ملزومات پزشکی در کمک به بهبود بیماران کرونایی استان شد.

در پایان امام جمعه ایلام بعد از شنیدن صحبت ها و نظرات حاضرین در جلسه، حمایت همه جانبه خود را از نقطه نظرات پزشکی و تخصصی ارائه داده شده اعلام کرد و افزود: انتقال این پیشنهادات و نظرات کارشناسی به مسئولین ستاد مبارزه با کرونای استان ضروریست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.