شناسه خبر : 9463
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 12:09 |

دستور معاون استاندار برای جانمایی و محل استقرار خطوط تاکسیرانی شهر ایلام

استاندار ایلام گفت: جانمایی و استقرار محل خطوط تاکسیرانی که در جریان پیاده‌راه سازی خیابان های سعدی شمالی و جنوبی دچار مشکل شده اند باید در اولویت قرار گیرد
دستور معاون استاندار برای جانمایی و محل استقرار خطوط تاکسیرانی شهر ایلام

به گزارش ایلام رسانه، «احمد کرمی» در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی راهها و شورای ترافیک استان خواستار برنامه ریزی مدون و تهیه طرح جامع ترافیک در شهرها و بخصوص شهر ایلام شد و اظهار کرد: فعالیت‌های متعددی در سطح شهر ایلام در حال انجام است که که گاها مشکلاتی را برای برخی اقشار از جمله تاکسیداران که از اقشار زحمتکش جامعه هستند ایجاد کرده است.

وی گفت: توجه ویژه به جانمایی و استقرار محل خطوط تاکسیرانی که در جریان پیاده‌راه سازی خیابان های سعدی شمالی و جنوبی دچار مشکل شده اند باید در اولویت قرار گیرد با بررسی دقیق و جانمایی مناسب کار لازم را انجام دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به ضرورت رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مختلف استان و از جمله جاده های روستایی از دستگاه‌های مربوطه خواست تا با نظارت و پایش مستمر در خصوص نگهداری از راهها و آشکار سازی نقاط خطر آفرین توجه ویژه داشته باشند .
وی تاکید کرد: از جمله اقداماتی که باید صورت گیرد تسریع در پروژه های راهسازی از جمله محور های اربعین بخصوص برنامه ریزی برای نصب علائم و و ایمن سازی استاندارد بعد از تکمیل هر پروژه، توجه به نگهداری تونل ها در مسیرهای مختلف استان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.