شناسه خبر : 6434
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 25 آذر 1399 - 23:36 |

خدمت جوانان هلال احمر ایلام به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح شهید سلیمانی

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت: جمعیت هلال احمر استان با تلاش بدون وقفه و به صورت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و بسیج بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هم استانی های عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نظارت دارد.
خدمت جوانان هلال احمر ایلام به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح شهید سلیمانی

به گزارش ایلام رسانه،” علی اصغر علی اکبری” اظهار کرد: با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا کمیته نظارت طرح ناظران سلامت در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» از اوایل آذر ماه در واحدهای صنفی استان ایلام آغاز شده است.

وی گفت : این طرح به صورت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و بسیج با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و قطع زنجیره ویروس کرونا و کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح اماکن عمومی و گروه های شغلی فعال در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تصریح کرد: در این طرح ۴۸۵ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۳۱۳ تیم به همراه بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی و نیروهای بسیجی سپاه امیر المومنین (ع) استان آغاز به فعالیت کرده اند.

علی اکبری با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در کمیته نظارت طرح به ۴ هزار و ۲۹۵ مکان مراجعه کرده و تاکنون به ۱۱ هزار و ۵۵۲ نفر خدمات ارائه کرده اند، گفت: فعالیت کمیته نظارت طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر همچنان در استان ایلام ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.