شناسه خبر : 12163
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 07 آذر 1400 - 23:57 |

خداحافظی نوذری با مردم ایلام

استاندار ایلام با صدور پیامی به شرح زیر از اقشار مختلف مردم و مسوولان این استان برای تلاش و کوشش و همکاری مجدانه در طول خدمت وی و ابراز محبت و عنایت آنان قدردانی و برای همه مردان و زنان این دیار آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی کرد.
خداحافظی نوذری با مردم ایلام

قریب ۴ سال حضور در میان مرزداران غیور ایلامی و خدمت به مردمانی که مفتخر به خادمی زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند برای اینجانب سعادتی بس بزرگ بوده و به پاس این لطف بزرگ الهی سجده شکر به جای می آورم.

اینجانب سپاسگزار و قدردان مردمی سترگ هستم که در این مدت با وحدت و همدلی بی بدیل زمینه ساز ایجاد هم افزایی در امور شدند تا با کمک مسئولان دلسوز و متعهد استان شاهد خدمات و دستاوردهای قابل توجه‌ نظام در این دیار باشیم.

ایلام سرزمین حماسه و رزم و فرهنگ و تاریخ است که امروز حرف های زیادی برای گفتن دارد. ایلام در حوزه های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، اربعین و مرز می تواند بستر توسعه برای کشور باشد و در این مدت تلاش داشته ایم با همراهی کم نظیر مردم و همکاری خوب مسئولان در این مسیر حرکت کنیم که در این راستا می توان به سفر رئیس محترم دولت سیزدهم به استان و اختصاص ۴.۵ میلیارد دلار در این حوزه اشاره داشت.

در این مدت کارهای خوبی انجام شد که همه با هم انجام داده ایم و البته همه این خدمات دستاورد نظام است. تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم عزیز استان بکار بستم ولی ادعایی نداریم و کار ما هم بی نقص نبوده اما سعی داشته ام اگر کاری برای مردم انجام می دهیم از سر وظیفه باشد و منتی بر سر کسی نگذاریم.

عزیزان، امروز آخرین روز کاری من در ایلام بود اما هیچگاه ایلام و لطف و سخاوت و محبت ایلامیان عزیز را فراموش نخواهم کرد، اینجا با افتخار اعلام می کنم ایلام شهر دوم و خانواده من است.

و حال آنکه اینجانب به عنوان خادمی که در طول سه سال و سه ماه به عنوان معاون سیاسی و امنیتی و قریب ۹ ماه بعنوان استاندار ایلام مورد لطف و عنایت مردم فهیم و شریف و مسئولان دلسوز آن استان عزیز بوده‌، بر خود لازم و واجب می دانم که صمیمانه از الطاف و محبت‌های بیکران اقشار و توده های مختلف مردم قدرشناس، مهمان نواز و بافرهنگ اقصی نقاط استان، مسئولان به ویژه نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حاج آقا کریمی تبار و حاج آقا لطفی، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استانداران سابق استان آقایان مروارید و سلیمانی دشتکی، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی دوره های دهم و یازدهم، اعضای محترم شورای تأمین و شورای اداری، ائمه محترم جمعه، مسئولان محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، مجموعه دستگاه قضا، فرمانداران، شهرداران، صداوسیما، اصحاب رسانه، هنرمندان، نخبگان، گروه‌های مختلف سیاسی، اصناف، سمن ها و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

در پایان ضمن آرزوی توفیق و عزت و سربلندی از همه شما عزیزان حلالیت می طلبم و اگر قصوری بوده عذرخواهی می کنم و همگان را به خدای بزرگ می‌سپارم.

به گزارش ایلام رسانه، فردا حسن بهرام‌نیا به عنوان استاندار ایلام معارفه خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.