شناسه خبر : 4585
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 20 مهر 1399 - 10:05 |

ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۵ آبان ادامه دارد

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا پنجم آبان‌ خبر داد.
ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا ۵ آبان ادامه دارد

«سیدغلامرضا حسینی» در گفت‌وگوی اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ساماندهی، استعدادسنجی، توانمندسازی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار در دبیرخانه توسعه و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی در حال اجرا است.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با بیان این که براساس این طرح ۵۴ هزار و ۳۰۰ شغل خانگی در کشور ایجاد شود که سهم استان ایلام۱۷۰۰ مورد است، گفت: متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم تا پنجم آبان‌ماه سال با مراجعه به سامانه http://inhb.ir در رسته‌ی شغلی مورد علاقه‌ی خود ثبت‌نام کنند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام رسته‌های شغلی مورد نظر برای این طرح را گلیم‌بافی، نخ‌ریسی، خیاطی، مترجمی، ویراستاری و انیمیشن اعلام و تصریح کرد: شرایط در نظر گرفته شده برای متقاضیان ثبت‌نام در این طرح را حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، نداشتن اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

حسینی با تاکید بر اینکه افرادی که بیمه خویش‌فرمایی دارند، منعی در ثبت نام ندارند، تصریح کرد: ثبت‌نام در سامانه مذکور و شرکت در طرح به معنای آموزش و توانمندسازی به صورت رایگان و لینک شدن به پیشران‌های دارای بازار است که در نهایت منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.