شناسه خبر : 19767
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استانی, اموزشی, علمی تاریخ انتشار : 24 مهر 1402 - 16:05 |

ثبت‌نام ۱۳۰۱ دانشجوی ورودی جدید در دانشگاه ایلام

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، از ثبت نام ۱۳۰۱ دانشجو نو ورود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.
ثبت‌نام ۱۳۰۱ دانشجوی ورودی جدید در دانشگاه ایلام

دکتر «کریم کوخایی‌زاده» در گفت‌وگو با ایلام رسانه در خصوص پذیرش دانشجویان ورودی جدید دانشگاه ایلام در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید مجموعاً ۸۰۱ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در ۳۶ رشته تحصیلی ثبت نام شدند، که از این تعداد ۷۸۷ نفر در مقطع کارشناسی و ۱۴نفر در مقطع کاردانی هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، افزود: از این تعداد، ۲۷۷ دانشجو پسر و ۵۲۴دانشجو دختر است.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه ایلام، در خصوص آمار دانشجویان به تفکیک دانشکده‌ها، گفت: از مجموع ۸۰۱ دانشجوی ثبت نام شده در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته، ۲۰۶ نفر در دانشکده فنی و مهندسی، ۹۲نفر در دانشکده کشاورزی، ۱۰۱نفر در دانشکده علوم پایه، ۲۱۹نفر در دانشکده علوم انسانی، ۸۸ نفر در دانشکده الهیات و معارف اسلامی و ۹۵ نفر در دانشکده پیرادامپزشکی ثبت نام شده‌اند.

دکتر کوخایی زاده با بیان اینکه ۵۰۰ دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی از سوی سازمان سنجش به دانشگاه معرفی شدند، گفت: از این تعداد ۴۵۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۰ نفر در مقطع دکتری هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، افزود: از مجموع ۴۵۰ نفر دانشجویی که در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کرده‌اند، به تفکیک دانشکده‌ها، ۱۸۴ نفر در دانشکده علوم انسانی، ۳۳ نفر دانشکده علوم پایه، ۵۲ نفر در دانشکده کشاورزی، ۶۵ نفر در دانشکده فنی و مهندسی، ۲۰ نفر در دانشکده الهیات و معارف اسلامی و ۸ نفر در دانشکده پیرادامپزشکی ثبت نام شدند.

کوخایی‌زاده تصریح کرد: همچنین ۸۸ دانشجو نیز از طریق استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش شدند.

عضو شورای آموزشی دانشگاه ایلام در خصوص پذیرش دانشجویان دوره دکتری، گفت: تمامی این دانشجویان به صورت حضوری در کلاس‌های درس مشغول تحصیل هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.