شناسه خبر : 3279
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 13 مرداد 1399 - 14:48 |

توجه جهاددانشگاهی به توانمندسازی جامعه قابل تقدیر است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: جهاددانشگاهی به خوبی نیازهای جامعه را در زمینه‌های مختلف شناسایی و به توانمندسازی جامعه هدف به خوبی توجه کرده است.

«زینب شیرخانی» با تبریک چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی،در گفتگوی اظهار کرد: این نهاد از بدو تاسیس منشاء خدمات پربرکتی در طح جامعه بوده و دفتر امور بانوان استان نیز از همکاری با جهاددانشگاهی تجربه خوبی دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت مشترک با جهاددانشگاهی اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری جهاددانشگاهی به خوبی برگزار شد و خوشبختانه نتیجه‌بخش نیز بوده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام برگزاری کارگاه‌های شکاف نسلی و آموزش‌های پیش از ازدواج ویژه دانشجویان را از دیگر تجربه های موفق همکاری با جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: خواستار استمرار این فعالیت‌های مشترک هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام ادامه داد: جهاددانشگاهی به خوبی نیازهای جامعه را در زمینه های مختلف شناسایی کرده و به توانمندسازی جامعه هدف به خوبی توجه کرده است.

شیرخانی تصریح کرد: جهاددانشگاهی در ایام کرونایی نیز با آموزش‌های آنلاین نشان داده که می‌تواند به دغدغه‌های مردم در شرایط سخت نیز پاسخ دهد که جای تقدیر دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.