شناسه خبر : 7916
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : 16 اسفند 1399 - 16:39 |

توانمندی هیئت‌های ورزشی جذب اسپانسر را راحت‌تر می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اسپانسر دنبال یک برند خوب است و برای جذب آن باید هیئت‌ها تمام توان خود را به کار بگیرند و ملی و جهانی بیندیشند و توانمندی‌های خود را در این عرصه نشان دهند.
توانمندی هیئت‌های ورزشی جذب اسپانسر را راحت‌تر می‌کند

دکتر «مظفر علیشائی» در نشست بانوان نواب هیئت‌های ورزشی استان، عشق و علاقه به کار را لازمه‌ی به ثمر نشستن تلاش‌ها در هیئت‌ها عنوان و اظهار کرد: همفکری و همراهی رسیدن به اهداف را بیشتر و بهتر محقق می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد ورزش و جوانان بر استقلال و تمرکز ورزش بانوان است، تصریح کرد: لازم است مسئولان هیئت‌ها از نقش تشریفاتی بیرون بیایند و توانایی‌های خود را به نماش بگذارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به سابقه‌ی ورزش استان، گفت: هیئت‌ها باید با مدال ، مقام و جایگاه ملی و بین‌المللی خود را به جامعه معرفی کنند تا بخش‌های مختلف کمک کنند چون اعتبار به توانایی و دانایی اختصاص می‌یابد.

علیشائی با تاکید بر اینکه باید به خودباوری و تمرین و تخصص برگردیم ، تصریح کرد: هیئت‌های بانوان باید توانایی خود را به کار بگیرند و در جمع بزرگی به نام ورزش بانوان بپیوندند.

وی گفت: اسپانسر دنبال کالای ضعیف نمی‌رود ودنبال یک برند خوب است و برای جذب آن باید هیئت‌ها تمام توان خود را به کار بگیرند و جهانی و ملی بیندیشند و توانمندی‌های خود را در این عرصه نشان دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه قدردانی از فعالان هیئت‌های مختلف تا پایان سال ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: قدردانی از هیئت‌های مختلف به نمایش بیشتر توانمندی‌ها و ایجاد صمیمت برای کار بیشتر کمک خواهد کرد.

علیشائی  تاکید کرد: ورزش و جوانان به عنوان یک تسهیل‌گر تمام توان خود را برای کمک به ورزش بانوان به کار خواهد گرفت.

دکتر «حمیرا نیک‌سرشت» معاون بانوان ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: هیئت‌های بانوان نشان داده‌اند که در کنار همه‌ی محدودیت‌ها به هدف، برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری فکر می‌کنند و موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما زنان و دختران ایلامی است، گفت: ورزش یکی از مهم‌ترین راهکارها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و امیدواریم با تلاش هیئت‌های بانوان شاهد شاهد تحقق این مهم باشیم.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان،  با اشاره به شرایط کرونایی سال ۱۳۹۹ ، ابراز امیدواری کرد در پایان سال ۱۴۰۰شاهد گزارش‌های خوبی از نتیجه تلاش‌های اثربخش بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف باشیم.

در این مراسم از مسئولان هیئت‌های ورزشی شطرنج ، هیئت ورزش‌های همگانی و تکواندو بانوان  به عنوان هیئت‌های برتر ۱۳۹۹ تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.