شناسه خبر : 19789
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استانی تاریخ انتشار : 25 مهر 1402 - 14:59 |

تحقق ۸۲ درصدی سطح دسترسی مردم به خدمات نظام اداری در ایلام

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان شاخص سطح دسترسی مردم به خدمات نظام اداری بر اساس اسناد و مدارک موجود به میزان ۸۲ درصد تحقق یافته و از بین شاخص‌های مورد ارزیابی از بالاترین امتیاز برخوردار است.
تحقق ۸۲ درصدی سطح دسترسی مردم به خدمات نظام اداری در ایلام

دکتر «امین دوست‌محمدی» در نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در خصوص فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: این ارزیابی در طول ۶ ماه شامل ۸ معیار، ۱۶ شاخص و ۴۳ سنجه توسط ۲۱ ارزیاب و با همکاری ۶ دستگاه اجرایی در بستر سامانه تسما انجام گرفت که نتایج به دست آمده از لحاظ منطقی و وضعیت استان و همچنین از لحاظ حجم فعالیت ها، جمعیت جامعه هدف و مطالعاتی که انجام شده بود قابل توجه است.

وی با بیان اینکه در ارزیابی مذکور شاخص رضایتمندی مردم کمترین امتیاز را به خود اختصاص داده است، گفت: علت کاهش رضایتمندی‌ها افزایش مطالبه‌گری مردم است.

به گزارش ایلام رسانه، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: با توجه به رشد قابل ملاحظه اعتبارات دستگاه های اجرایی و افزایش بیش از ۶۴ درصد اعتبارات و مهم‌تر از آن تخصیص ۹۶ درصد اعتبارات باید در دیگر شاخص‌ها هم از رضایتمندی بالایی برخوردار باشیم که براساس مطالعاتی که صورت گرفته افزایش سطح مطالبه‌گری مردم در حوزه‌های مختلف علی رغم افزایش قابل توجه اعتبارات استان در دولت منشاء اصلی کاهش سطح رضایتمندی‌ها بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.