شناسه خبر : 12437
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 دی 1400 - 8:56 |

تاکید استاندار بر تکمیل زیرساخت‌ها برای استقرار ارتش در ایلام

استاندار ایلام بر همکاری دستگاه‌های متولی برای تکمیل زیرساخت‌های استقرار ارتش در استان تاکید کرد.
تاکید استاندار بر تکمیل زیرساخت‌ها برای استقرار ارتش در ایلام

به گزارش ایلام رسانه، «حسن بهرام نیا» در دیدار با فرمانده تیپ ۷۱ صاحب الزمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امنیت امروز ما مرهون حضور سربازان فداکاری است که در ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و بسیج و… مشغول فعالیت ودفاع از مرزها و کیان اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز در چهار جهت جمهوری اسلامی کشت وکشتار و ناامنی وجود دارد، ولی باجود این نا امنی در منطقه بواسطه ی این نگاهی که ارتش و نیروهای مسلح ما به فرماندهی و ولایت دارند همین موضوع باعث ایجاد قوام و امنیت کامل در کشور شده است، گفت: امنیت و آرامش کاملی در سطح کشور و بین مردم و جامعه حاکم است و این تنها گویای داشتن رهبری فرزانه و حکیم است که هم حکم ولایت و هم حکم فرماندهی برای کل نیروهای مسلح ما دارد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش وسکینه ای در جامعه ایجاد کرده ادامه داد: مردم زحمات ارتش را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد و در دوران دفاع مقدس که ما با بیش از ۴۰ کشور دنیا مقابله می کردیم به لطف خدا و به همت نیروهای مسلح پرچم نظام اسلامی برافراشته شد و اینها گویای از خود گذشتگی و روحیه ی ولایت پذیری و تبعیت از تدابیر زعیمانه فرماندهی کل قواست.

وی افزود: وجه تمایز ارتش و کلید واژه ی توفیقات ما ولایت پذیری است و اگر مأموریتی صورت می گیرد و موفق است اعتقاد قلبی به اجرای آن دستور است که حکم ولایت را دارد.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به تکمیل زیرساخت های استقرار ارتش در استان بر رفع مشکلات استانی در این زمینه تاکید کرد و از دستگاه‌های متولی خواست در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.