شناسه خبر : 2681
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, شهرستان ها تاریخ انتشار : 10 تیر 1399 - 11:03 |

ایلام باید حق خود را دریافت کند

نماینده ایلام در مجلس گفت: بنده به عنوان طراح و ارائه دهنده طرح ارتقای جایگاه مجلس یازدهم، نمی‌پسندم که نماینده مردم در دالانهای مختلف وزارتخانه‌ها سرگردان باشد و مورد بی توجهی قرار بگیرد بلکه باید وزرا در یک روز خاص برای انجام کار نمایندگان به خدمت مردم در مجلس بیایند.
ایلام باید حق خود را دریافت کند

دکتر سارا فلاحی در جمع مردم چرداول اظهار کرد: اگر بنده با صدای بلند در هر جا اعلام کرده و می کنم که استان ایلام توسط دولتهای مختلف مورد اجحاف قرار گرفته و اگر صدای ما امروز در مجلس به اعتراض بلند می شود، فریادی است که بر سر همه مسئولین در ادوار مختلف زده می شود، بدانید که هیچ تریبونی بهتر از مجلس برای مطرح کردن ایلام به عنوان یک استان راهبردی و استراتژیک وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ابزار دست یک نماینده سؤال و تذکر و استیضاح است و زمانی که صدای او بلند باشد و سؤال و تذکرش، کارشناسی باشد، درب وزارتخانه‌ها به رویش باز می‌شوند. اگر شما سکوت بکنید کسی حق شما را به شما نخواهد داد. اگر فقط نگاه کردی و به ماشین امضاء تبدیل شدی، قطعا استان شما همچنان در مسیر توسعه نیافتگی قرار خواهد داشت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نمایندگان استان ایلام از هر ابزاری که قانون در اختیارمان گذاشته استفاده خواهیم کرد تا در خصوص ایلام احقاق حق بشود، کسی به مردم ایلام توهین نکند و از استخوان شهدای این مردم صندلی قدرت برای کسی ساخته نشود. مسئولینی که در تهران هستند باید متوجه باشند که ما هشت سال برای ایران جنگیده ایم و وظیفه ملی خود را انجام داده ایم و امروز وظیفه مسئولین است که به واسطه آن خدمات و مرزداری امروز ما، به استان خدمات بدهند. ایلام محق است و باید حق خود را دریافت کند.

فلاحی ادامه داد: ایلام استانی است که مرزی طولانی با کشور عراق دارد و عراق کانون گروه‌های متعدد افراطی بوده و به محل استقرار کشورهای فرامنطقه‌ای نیز تبدیل شده و این مهم باعث می شود که همواره به استان ایلام نگاه سیاسی و امنیتی وجود داشته باشد لذا تک تک مسائل این استان می تواند در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حل بشود.

وی گفت: رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی استان و مردم شریفمان بدانند که اگر نمایندگان آنها بتوانند به یک نماینده ملی و صاحبنظر در مسائل ملی و بین المللی تبدیل شوند، بهتر می‌توانند برای استان خودشان آورده داشته باشند چرا که به نظرات و مطالبات چنین نمایندگانی در مجلس و دولت به صورت ویژه توجه می شود که این امر مستلزم حمایت همه مردم و نخبگان و اهالی رسانه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.