- آغاز فصل جدید اشتغال در ایلام با باغبانی/باغبانی سکوی جهش اقتصادی ایلام
- هشدار پلیس فتا به مشتریان بانک کشاورزی و کشاورزان ایلامی
- احداث ۲ مخزن ذخیره آب بزرگ در مرز مهران
- دومین جایگاه سیار عرضه نفتگاز یورو۴ در میدان اربعین پایانه مرزی شهر مهران نصب شد
- اجرایی شدن ۴۰ هزار هکتار سیستم آبیاری نوین در ایلام
- عامل تیراندازی به اماکن ساکن خصوصی در ماژین دستگیر شد
انجام ۷۱۹ خدمت غیرحضوری در شرکت گاز ایلام تا پایان آذر
«صابر شفیعی» در گفتوگو با ایلام رسانه، با اعلام این خبر، اظهار کرد: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شده است.
وی گفت: این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام میشود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است.
شفیعی با بیان اینکه انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفهجویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود، گفت: شرکت گاز ایلام از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به تمام مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.