شناسه خبر : 21323
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استانی, اقتصادی تاریخ انتشار : 18 تیر 1403 - 14:06 |

انجام ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان ایلام ‌

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام، از روکش آسفالت بیش از ۴۲ کیلومتر از راه‌های این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
انجام ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان ایلام ‌

«سیدزاهدین چشمه‌خاور» در گفت‌وگو با ایلام رسانه اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۴۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان ایلام روکش آسفالت شده است.

وی گفت: استان ایلام شاهد تلاش‌های ارزشمندی در جهت بهسازی و آسفالت راه‌ها است و در همین راستا تا پایان سال‌جاری روکش آسفالت ۲۰۰ کیلومتر دیگر از راه‌های این استان با انعقاد قرارداد بیش از ۷۵۴ میلیارد تومان نیز در دست اقدام این اداره کل می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام افزود: به منظور ارتقای ایمنی جاده‌ها در ایلام طی این بازه زمانی، لکه گیری و ترمیم جاده با استفاده از ۵ هزار و ۴۳۹ تن قیر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات در راستای توسعه و بهسازی راه‌های استان ایلام و ایجاد ایمنی و تردد روان برای مردم انجام می‌شود.

چشمه خاور با اشاره به اینکه طی سال گذشته استان ایلام مقام اول روکش آسفالت را در کشور داشت، عنوان کرد: در سال گذشته نیز ۴۰۱ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان ایلام آسفالت شد که نشان دهنده عزم جدی مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان است.

وی گفت: بی‌شک آسفالت شدن راه‌ها نقش مهمی در تسهیل تردد مردم و رونق اقتصادی در استان خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.