- ممنوعیت تردد کامیونها در جادههای اربعینی ایلام
- با اجرای ۴۵ متر شبکه فاضلاب؛ شکستگی لوله در میدان دانش ایلام برطرف شد
- خدمات هلالاحمر ایلام به ۱۲ هزار زائر اربعین
- کشف اشیای تاریخی و فرش قاچاق در پایانه مرزی مهران
- تردد زائران از مرز مهران به ۴ هزار نفر در ساعت رسید
- بهرهبرداری از ۲۰۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستایی شهرستان ایوان با حضور نماینده مردم استان
انجام بیش از ۸۰۰۰ خدمت غیر حضوری در شرکت گاز ایلام
«محمود کشاورز» در گفتوگو با ایلام رسانه با اعلام این خبر اظهار کرد: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شدهاست.
وی افزود: این خدمات شامل انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرایند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گذاری گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۲۱ ثبت شماره کنتور، ۱۰ مورد درخواستهای پیامکی، ۳۹۳۴ مورد دریافت آخرین قبض، ۲۰ مورد شکایت تلفنی، ۱۱ مورد نصب و جابجایی علمک، ۲۳مورد تغییر شماره تماس، ۱۸ مورد نصب علمک روستایی، ۴۶ مورد نصب علمک شهری، ۴ هزارو ۶۴۲ پرداخت قبض آنلاین و … بوده است.
کشاورز تصریح کرد: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفهجویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود.
وی تاکید کرد: شرکت گاز استان از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.