شناسه خبر : 5783
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 آبان 1399 - 15:46 |

الکترونیکی شدن تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط عمومی‌های استان ایلام

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان ایلام گفت: در جهت حفظ سلامت مدیران، روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران استان تمام نشست‌های خبری، تور رسانه‌ای، حضور در رسانه‌ها و ... بصورت تمام الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود.
الکترونیکی شدن تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط عمومی‌های استان ایلام

به گزارش ایلام رسانه، «آیت قیصربیگی» با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت مبارزه با کرونا که از روز شنبه اول آذرماه اجرایی می شود، گفت: در جهت همراهی با این طرح مهم از اول آذرماه تمامی فعالیت‌ها در طرح ارزیابی ماهیانه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان بصورت تمام الکترونیکی برگزار و سنجش می‌شود.

وی در ادامه گفت: در جهت حفظ سلامت مدیران، روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران استان تمام نشست‌های خبری، تور رسانه‌ای، حضور در رسانه‌ها و … بصورت تمام الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان افزود: امروز کرونا باعث یک توفیق اجباری در روی آوردن به الکترونیکی نمودن کارها شده است و باید از این فرصت در جهت تقویت بسترها و زیرساخت‌های دولت الکترونیک استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام در ادامه تنها راه غلبه بر وضعیت بحرانی کرونا را رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: هر برنامه‌ای که خطر انتقال ویروس کرونا را تشدید کند بایست تعدیل شود و در این راستا می طلبد تمامی ارتباطات در حوزه روابط‌عمومی بصورت غیر مستقیم و بصورت مجازی و الکترونیکی صورت پذیرد.

وی افزود: وضعیت کرونایی خطرناک امروز نیازمند تعهد و مسؤلیت‌پذیری بیش از پیش آحاد مختلف جامعه است و در این میان مسئولان پیشگام باشند.

قیصربیگی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های ارزشمند رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان در مبارزه با کرونا گفت: در این مرحله نیز چون گذشته نیازمند همت و تلاش مضاعف این قشر پویا و اثرگذار برای تشریح و تبیین طرح جامع مدیریت کرونا در سطح جامعه هستیم.

وی تاکید کرد: به یقین امروز برای برون رفت از شرایط سخت کرونایی نیازمند همراهی و مشارکت کامل مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرایی نمودن مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا هستیم که در این زمینه نقش روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه در اقناع افکار عمومی بسیار مهم و تعیین کننده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.