شناسه خبر : 7011
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 27 دی 1399 - 8:54 |

افزایش صد در صدی پیمان سپاری به بخش خصوصی در شرکت گاز ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۲ مورد پیمان سپاری در مناطق شهری و روستایی استان ایلام اجرا شده و یا در حال انجام است.
افزایش صد در صدی پیمان سپاری به بخش خصوصی در شرکت گاز ایلام

مهندس «عباس شمس اللهی» از افزایش ۱۰۰ درصدی پیمان سپاری به بخش خصوصی نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد : در سال گذشته در مجموع ۳۲ پیمان در سطح استان در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای ۶۲ پیمان مبلغ ۱۰۵۰میلیارد ریال از اعتبارت داخلی و ملی هزینه می شود، گفت: این پیمان ها در زمینه گاز رسانی به شهرهای پهله و میمه ، گنجوان ، روستاهای سیروان و هلیلان و مقاوم سازی خطوط اجرا شده ، نیروهای خدماتی ، حمل و نقل، مهندسین مشاور و غیره از طریق پیمان سپاری و بارگذاری در سامانه ستاد هزینه می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: همچنین مقاوم سازی خطوط تغذیه و شبکه شهری و حفرات خالی در شهرستانهای دره شهر، دهلران و آبدانان از دیگر پیمان های امسال بوده که از طریق سامانه ستاد بار گذاری و پیمان سپاری شده است.
به گزارش ایلام رسانه، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، شمس اللهی خاطرنشان کرد: نصب انشعابات و کنتور و رگلاتور در شهرستان های دهلران ،آبدانان و دره شهر از دیگر پیمانهای بوده که از طریق سامانه ستاد بار گذاری و پیمان‌ سپاری شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.