شناسه خبر : 21370
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استانی تاریخ انتشار : 03 شهریور 1403 - 13:54 |

اختلاف مالی در پرونده ۱۲ میلیارد ریالی در ایلام به سازش منجر شد

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: ستاد صبر و شورای حل اختلاف شهرستان ایلام موفق به ایجاد صلح و سازش در یک فقره پرونده‌ مالی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال شد.
اختلاف مالی در پرونده ۱۲ میلیارد ریالی در ایلام به سازش منجر شد

دکتر «عمران علی‌محمدی» در این خصوص اظهار کرد: با تلاش و پیگیری بی‌وقفه هیئت مرکزی ستاد صبر استان و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ایلام، صلح و سازش در پرونده‌ای با موضوع اختلاف مالی به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ستاد صبر و اعضای شورای حل اختلاف ایلام بر اساس وظیفه ذاتی خود برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ ارجاعی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و طرفین این پرونده نیز با تأسی از سیره معصومین علیهم السلام نسبت به مصالحه مبادرت کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین تأکید کرد: تحقق این دستاورد در کنار دیگر پرونده‌های منجر به مصالحه حاصل تلاش بی‌وقفه ستاد صبر، هیئت‌های صلح و اعضای شوراهای حل اختلاف استان است.

به گزارش ایلام رسانه و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، وی خاطرنشان کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از شاخص‌ترین توصیه‌ها و آموزه‌های دینی است و اگر روحیه گذشت و برادری مبنای عمل آحاد مردم قرار گیرد قطعا موجب ارتقای امنیت روانی و نهادینه شدن اخلاق و معنویت در سطح جامعه خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.