شناسه خبر : 3543
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 22 مرداد 1399 - 12:39 |

اختصاص ۳۴ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل بیمارستان ملکشاهی

استاندار ایلام از اختصاص ۳۴ میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان برای ساخت این بیمارستان خبر داد.
اختصاص ۳۴ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل بیمارستان ملکشاهی

قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با جمعی از معتمدان شهرستان ملکشاهی از اهتمام جدی دولت و نطام برای توسعه ملکشاهی خبر داد و اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی شهرستان ملکشاهی با کمک بنیاد مستضعفان و دیگر نهادها و ارگان های استانی و کشوری اقدامات مهمی انجام شده و یا در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای این شهرستان پروژه سد «گاوی» را در دستور کار داریم، گفت: در این رابطه با مقامات ارشد کشوری از جمله وزیر نیرو، معاونان وزیر و مقامات کشوری مذاکراتی داشته ایم و در جلسه ویدئو کنفرانس روز پنجشنبه این موصوع را با رئیس جمهور مطرح خواهم کرد.

استاندار ایلام ادامه داد: برای ایجاد بیمارستان در ملکشاهی تفاهم نامه‌ای بین وزارت بهداشت، بنیاد مستضعفان و استانداری صورت گرفته است که خواستار تسریع در انجام آن هستیم.

وی در ادامه از اختصاص ۳۴ میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان برای ساخت این بیمارستان خبر داد و گفت: از وزارت بهداشت نیز برای تکمیل، تجهیز و نیروی انسانی قول مساعدت گرفتیم.

وی در ادامه از تصویب سه مرکز بهداشت برای شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: در خصوص مرکز بهداشت هم ۳ مرکز مصوب شد که بنیاد در احداث این مراکز ۵۰ درصد مشارکت خواهد دادشت.

در این دیدار استاندار ایلام در ارتباط با اختصاص اعتبار برای سد «میان تنگ» ملکشاهی و تسریع در مجتمع آب شیرین کن شهر ملکشاهی قول مساعدت و پیگیری داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.