شناسه خبر : 2050
  پرینتخانه » فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 03 شهریور 1398 - 23:13 |

گزارش ایسنا از اختتامیه‌ی بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی ایران + برگزیدگان

اختتامیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در ایلام برگزار شد .
گزارش ایسنا از اختتامیه‌ی بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی ایران + برگزیدگان

به گزارش ایلام رسانه، منطقه ایلام،رضوان صادق زاده دبیر این جشنواره گفت: از دست اندرکاران استانی این جشنواره قدردانی می کنیم این جشنواره نکات مثبت زیادی داشت که می تواند در جشنواره های بعدی به عنوان الگو مدنظر قرار داده شود .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی حقیقی از هنرمندان ارتباط تصویری که سه روز پیش از جشنواره دار فانی را وداع گفته بود گفت: متاسفانه ۲۶ روز قبل از جشنواره یکی از داروان فوق العاده رشته کاریکاتور به نام شهرام رضایی دنیای خود را عوض و به ابدیت پیوست .

در این جشنواره یکی از شرکت کنندگان در روز سوم جشنواره به سربازی اعزام شد که ارا ده اش برای حضور در روز های اول ستودنی است .

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ضمن قدردانی از دست اندر کاران ملی و استانی جشنواره گفت: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در عمل نشان داد ایران فقط تهران نیست سپاسگزارم .

وی با قدردانی از هماهنگی های به وجود آمده در ستاد استانی با حمایت های استاندار دغدغه مند و پرتلاش ایلام افزود: به همت این هماهنگی ها این جشنواره طبق پیش بینی های صورت گرفته به سرانجام رسید و ۲۰ دستگاه فرهنگی در این چند روز و قبل از آن پای کار بودند .

وی با قدردانی از میزبانی دانشگاه ایلام گفت: مفتخریم که میراث دار ۱۳۰ اثر این جشنواره در نگارخانه استاد صندوق آبادی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد هستیم .

هادی مظفری مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در قالب دل نوشته ای تلاش برای یک ربع قرن در جشنواره های هنرهای تجسمی را ستود و از میزبانی ایلام در جشنواره بیست و ششم قدردانی کرد .

دکتر «محمد علی‌اکبری» رییس دانشگاه ایلام گفت: شما هنرمندان عزیز رونق بخش تابستان امسال در دانشگاه ایلام شدید و میزبانی دانشگاه ایلام هدیه ناقابل به هنرمندان، استاد صندوق آبادی استاد هنر ایلام و عمران خودآموز مدیر هنر استان بود.

وی گفت : شورای فرهنگ عمومی ، فصلنامه فرهنگ ایلام از نقاط همکاری دانشگاه و فرهنگ ارشاد اسلامی استان است.

در پایان این جشنواره پس از قرائت بیانیه داوران از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

نویسنده : علی رضا احمدی | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.