شناسه خبر : 2298
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 09 شهریور 1398 - 20:18 |
استاندار ایلام:

نگاه دولت به بخش‌های مختلف متوازن است

استاندار ایلام گفت: به موازات کارهای عمرانی و اقتصادی، امور فرهنگی را نیز پیش می بریم .
نگاه دولت به بخش‌های مختلف متوازن است

استاندار ایلام گفت: به موازات کارهای عمرانی و اقتصادی، امور فرهنگی را نیز پیش می بریم .
به گزارش ایلام رسانه، دکتر یاسی معاون نظارت و بازرسی مرکز خدمات کشور به اتفاق دکتر نظری مدیر خدمات حوزه علمیه ایلام با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند .

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به توجه ویژه به امور مذهبی و فرهنگی در استان گفت: زمانی که می خواستیم برای ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد اقدام کنیم پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت اما با تجربه ای که در استان چهارمحال و بختیاری داشتیم در روند کار تسریع ایجاد شد به طوری که الان در این حوزه از استان های پیش رو در کشور بشمار می‌رویم .

وی با بیان اینکه در ساخت زائر سرا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات من جمله از کمک خیرین، تجار و بازرگانان و … استفاده کرده ایم، ارتباط خوب و مثبت با طلاب حوزه و روحانیت در استان اشاره کرد و گفت: در بازدید هایی که از حوزه علمیه ایلام داشتم پای درد دل و مسائل و مشکلات آنها نشستیم و در صدد رفع آنها برآمدیم.

سلیمانی ادامه داد: درکنار توجه به امور مذهبی مسائل هنری را نیز دنبال می کنیم که از آن جمله ساخت برج هنر است .

وی در ادامه اشاره ای به اقدامات خوب و مثبت انجام شده در استان داشت و گفت: همه جا گفته ام مجموعه اقدامات و دستاوردهای دولت مال نظام و متعلق به همه دلسوزانی است که در این راستا زحمت کشیده‌اند و در این مسیر باید قدردان هرکسی باشیم که قدمی برای عمران و آبادانی این منطقه برمی دارد .

در این نشست معاون نظارت و بازرسی مرکز خدمات کشور ضمن تشکر از توجه خوب استاندار ایلام به طلاب و حوزه های علمیه و امور مذهبی در استان گفت: به گواه اغلب صاحب نظران، این دولت بیشترین کمک و مساعدت در امور حوزه و روحانیت داشته است و باید قدردان این نگاه خوب بود .

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.