شناسه خبر : 1862
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی, سیاسی تاریخ انتشار : 06 مرداد 1398 - 17:41 |
مشاور استاندار ایلام:

نباید فراموش کرد که پیش از روحانی در چه فضایی بودیم

مشاور استاندار ایلام گفت: هیچ کس منکر مشکلات امروز مردم در زمینه اقتصادی نیست اما نباید کارهای بزرگ دولت را با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های سازمان یافته‌ی داخلی و خارجی نایده گرفت. به گزارش ایلام رسانه به نقل از ایسنا، «حسین فرهادی‌بابادی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، با اشاره به مواضع استاندار ایلام در […]

مشاور استاندار ایلام گفت: هیچ کس منکر مشکلات امروز مردم در زمینه اقتصادی نیست اما نباید کارهای بزرگ دولت را با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های سازمان یافته‌ی داخلی و خارجی نایده گرفت.

به گزارش ایلام رسانه به نقل از ایسنا، «حسین فرهادی‌بابادی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، با اشاره به مواضع استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: این مواضع حجت را بر همه‌ی مدیران تمام کرده و همه باید علاوه بر تلاش حداکثری در خدمت به مردم و پاسخگو بودن در زمینه تشریح خدمات دولت اهتمام خود را به کار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در این عرصه نباید منتظر کسی ماند بلکه باید هر کس از خود شروع کند، هر مدیری تا آخرین لحظه مسئولیت در برابر مردم ، نظام و دولت مسئولیت دارد، گفت: متاسفانه برخی به خاطر پست گرفتن ودرمقام ماندن دچار آلزایمرمصلحتی می‌شوند و خدمات دولت را نمی‌بینند.

مشاور استاندار ایلام ادامه داد: هیچ کس منکر مشکلات کنونی در زمینه اقتصاد نیست، اما نباید  فراموش کرد که پیش از روحانی در چه فضایی بودیم و ارزیابی عملکردها در فضای احساسی ممکن نیست بلکه باید در فضایی آرام و منطقی بررسی شود و معتقدم با توجه به آن شرایط همه‌ی ما، حتی منتقدین همفکر ما اگر هزار بار به عقب برگردیم دوباره به تدبیر وامید رای می‌دهیم و هنوز به آن انتخاب افتخار می‌کنیم .

فرهادی با بیان اینکه  امضاء برجام موضع ملت و باعث عزت ملی بود و آمریکا را منزوی کرد، گفت: کارهای بزرگ دولت با وجود تحریم‌ها ودشمنی‌های سازمان یافته‌ی داخلی وخارجی علیه دولت را نباید نایده گرفت اما متاسفانه برخی امروز ودر شرایط فعلی کشور سعی در ایجاد اختلاف بین مردم و دولت دارند و در زمین دشمن بازی می‌کنند .

مشاور استاندار ایلام گفت: دولت برایند رای ملت ونماینده و کارگزارنظام است و بی‌انصافی و گرفتن مواضع احساسی و به دور از واقعیت علیه دولت، جفا به نظام است .

فرهادی تاکید کرد: مواضع اخیر استاندار ایلام شجاعانه ومدبرانه بوده و توصیه‌ی وی به مدیران مبنی بر پیدا کردن راه‌های قانونی برای حل مشکلات مردم، برای جامعه امیدبخش است که امیدواریم با تلاش مدیران شاهد تحقق این رویکرد به معنای واقعی باشیم.

نویسنده : علی رضا احمدی | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.