شناسه خبر : 1865
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 مرداد 1398 - 20:45 |

دیدار نمایندگان ویژه استاندار ایلام با خانواده‌ای که از قصاص گذشت کرد

مدیرکل روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار به عنوان نمایندگان ویژه استاندار ایلام به همراه جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات با خانواده مصلح "فرجی" دیدار و از اقدام خداپسندانه، مصلحانه و خیرخواهانه این خانواده که در دهه کرامت و به احترام پرچم و خدام حرم رضوی و بزرگان و مصلحان استان از "قصاص قاتل" فرزند دلبندشان گذشتند، دیدار و از اقدام ارزشمند آنان تقدیر کردند .

مدیرکل روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار به عنوان نمایندگان ویژه استاندار ایلام به همراه جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات با خانواده مصلح “فرجی” دیدار و از اقدام خداپسندانه، مصلحانه و خیرخواهانه این خانواده که در دهه کرامت و به احترام پرچم و خدام حرم رضوی و بزرگان و مصلحان استان از “قصاص قاتل” فرزند دلبندشان گذشتند، دیدار و از اقدام ارزشمند آنان تقدیر کردند .

به گزارش اایلام رسانه، «حسین فرهادی بابادی» در این دیدار با بیان اینکه حامل پیام تقدیر استاندار محترم ایلام از اقدام ارزشمند و خداپسندانه خانواده فرجی هستیم و با دستور ایشان برای دیدار با شما به اینجا آمده ایم، گفت: عفو و بخشش یکی از صفات برجسته‌ است که به‌عنوان یکی از ویژگی‌های خداوند متعال نیز شناخته می‌شود .

وی ادامه داد: دین مبین اسلام با توصیه “گذشت” و “بخشش”، مؤمنان را به “برادری” و “آشتی” فرا خوانده است و پیامبر خاتم (ص) نیز ” اصلاح و سازش ميان مسلمانان را بالاترين صدقه و احسان برای انسان می داند “.

فرهادی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی عفو و بخشش دارای اهمیت فراوانی است تاکید کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌فرمایند: «در عفو لذتی وجود دارد که در انتقام نیست.» این آموزه روح بزرگ اخلاقی و انسانی مدنظر در اسلام را نشان می‌دهد .

«آیت‌قیصربیگی» مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام، نیز در این دیدار با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام به گذشت و فداکاری گفت: انسان در عفو، بخشش و گذشت است که می‌تواند ارزش و جایگاه واقعی خویش را به دست آورد که این مسئله به ویژه در شرایطی سخت همچون اجرای حکم قصاص خود را نشان می‌دهد .

وی خاطرنشان کرد: شخصی که در اوج غضب و انتقام از اجرای حکم قصاص فرزندش می‌گذرد در حقیقت کرامت و بزرگواری خویش را نشان داده و از همه مهم‌تر خشنودی خداوند متعال را نیز به دست آورده است .

خانواده فرجی در دهه کرامت و با احترام به امام مهربانی ها” امام رضا(ع)” و خادمان بارگاه منور رضوی، بزرگان، مصلحان و…؛ اوج نجابت و خلوص خود را به نمایش گذاشتند و علیرغم اینکه مشکلات مادی و مالی فراوانی هم داشتند، از”قصاص قاتل” که در آستانه اجرا بود، گذشتند .

نویسنده : علی رضا احمدی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.