شناسه خبر : 1940
  پرینتخانه » اجتماعی, سیاسی, فرهنگی و هنری, ورزشی تاریخ انتشار : 22 مرداد 1398 - 17:40 |
معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

تلاش برای معرفی ایلام به عنوان مرکز قهرمانی کشور

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در تلاشیم ایلام را به عنوان مرکزیت قهرمانی کشور تعریف کنیم، گفت: این استان قابلیت مرکزیت قهرمانی را دارد و امیدواریم بتوانیم ایلام را در بخش ورزش های قهرمانی در جامعه ورزشی معرفی کنیم .

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در تلاشیم ایلام را به عنوان مرکزیت قهرمانی کشور تعریف کنیم، گفت: این استان قابلیت مرکزیت قهرمانی را دارد و امیدواریم بتوانیم ایلام را در بخش ورزش های قهرمانی در جامعه ورزشی معرفی کنیم .

به گزارش ایلام رسانه، «جمشید تقی زاده» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار کرد: سپردن امور به جوانان در این وزارتخانه یک هدف همه جانبه است و با وجود ظرفیت های بسیاری در حوزه جوانان باید از آنها استفاده بهینه شود .

وی با بیان اینکه با وجود داشتن ظرفیت های بالای ورزشی نقاط ضعف های موجود نیز باید با همکاری پیشکسوتان و جامعه ورزش با مدیر کل جدید رفع شود، گفت: امیدورایم با عنایت وزیر ورزش و جوانان برای اتمام طرح های نیمه کاره و اختصاص اعتبارات به طرح های مورد نیاز استان ایلام جهش مناسبی در حوزه ورزش رخ دهد.

تقی زاده با بیان اینکه از دیگر اهداف این وزارت در اولویت قرار دادن مناطق محروم است، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به مناطق محروم باید امکانات مورد برای این مناطق فراهم شود و در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد و دارا بودن این استان از منابع خدادادی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و داشتن مرز مشترک با کشور عراق از جمله مزیت‌هایی است که می‌توان نهایت بهره را از آن برد .

تقی زاده با بیان اینکه در تلاشیم ایلام را به عنوان مرکزیت قهرمانی کشور تعریف کنیم، گفت: این استان قابلیت مرکزیت قهرمانی را دارد و امیدواریم بتوانیم ایلام را در بخش ورزش های قهرمانی در جامعه ورزشی معرفی کنیم .

وی به قهرمانان ایلامی در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: آرمینا صادقیان و پوریا نوروزیان در رشته تیراندازی، ذبیح اله پورشیب در رشته کاراته، علی هاشمی در رشته وزنه برداری و مجتبی ملکی در رشته پاورلیفتینگ افتخارات بین المللی، جهانی و حتی المپیکی را برای ایران به ارمغان آورده اند و با انسجام و اراده، کسب سکوهای قهرمانی جهانی، المپیکی و پاراالمپیکی باید جدی تر پیگیری شود و با توجه به نگاه علمی و ورزشی مدیر جدید باید در جذب اسپانسرهای قوی، زیرساخت های ورزشی، و اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی تلاش کند .

در این آیین با تقدیر از فعالیت پنج ساله بهروز حیدرزاده، «مظفر علیشاهی» به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان ایلام معرفی شد .

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.