شناسه خبر : 2286
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی, سیاسی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 08 شهریور 1398 - 15:03 |

تقدیر امام جمعه موقت ایلام از فعالیت های دولت/ 4 پیشنهاد در گام سوم در قبال برجام

امام جمعه موقت ایلام گفت: با وجود مشکلات اقتصادی خوشبختانه طرح های مناسبی از جمله زیرگذر رسالت به بهره برداری رسید.

امام جمعه موقت ایلام گفت: با وجود مشکلات اقتصادی خوشبختانه طرح های مناسبی از جمله زیرگذر رسالت به بهره برداری رسید.
به گزارش ایلام رسانه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ” شمس الله سراج در خطبه های این هفته نماز جمعه ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: این شهادت حاصل عوامل نفوذ بود و این عوامل تا نخست وزیری رفته بودند و امروز باید خیلی از جاها حواسمان باشد که در گلوگاه های اقتصادی نفوذ نکنند، هر چند در قضیه نفتکش متاسفانه این رد پا دیده شد.
وی با تقدیر از کارهای انجام شده با توجه به شرایط اقتصادی ، گفت: زیر گذر رسالت یکی از این طرح ها بود که با تلاش مجموعه گرانقدر و بی توقع شهرداری هم خوب و هم به موقع به بهره برداری رسید و ساخت زیرگذر کشوری هم موثر خواهد بود.
امام جمعه موقت ایلام با قدردانی از شهردار ایلام ، گفت : با مدیریت ایشان شاهد رونق شهر و ایجاد نشاط هستیم اما جای پارکینگ طبقاتی در شهر ایلام خالی است و شاهد عدم توازن امکانات در نقاط شهر هستیم که به عنوان مثال در “نام دنان” با وجود بودن زمین مسجد نداریم که امیدواریم با اجرای طرح جامع این مشکل حل شود.
سراج با اشاره به گرانی نرخ لوازم التحرير و پوشاک از مردم نوعدوست خواست با شرکت در جشن عاطفه ها به کمک خانواده های نیازمند بشتابند.
وی با اشاره به اشاره به آغاز ماه محرم، گفت : هیئت ها سعی کنند این مراسمات را در مساجد به جا آورند و اولویت مکانی با مساجد باشد و نباید در هنگام عزاداری و نذری دادن برای همنوعان در ترافیک محدودیت ایجاد کرد.
امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگر خطبه ها درباره مذاکره با آمریکا، گفت : مذاکره یا عدم مذاکره وحی منزل نیست و در نظام دیده بانی به نام رهبری داریم که باید بر اساس رهنمودها ی ایشان حرکت کنیم.
سراج تصریح کرد : همانطور که رییس جمهور هم تاکید داشتند مذاکره بعد از برداشتن تمام تحریم ها و برگشتن دلار به نرخ واقعی انجام شود.
سراج با بیان اینکه 15 شهریور گام سوم ایران در قبال برجام اجرا می شود، تصریح کرد: پیشنهاد می شود در این مرحله اگر اروپا به تعهدات خود عمل نکرد، کاربری سایت فردو از تحقیقاتی به صنعتی تبدیل شود و غنی سازی 20 درصدی را جدی بگیریم.
امام جمعه موقت ایلام کاهش تعهدات به آژانس و بازگشت13 هزار سانتریفیوژ را دیگر پیشنهادهای خود اعلام کرد.

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.