شناسه خبر : 2038
  پرینتخانه » اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 03 شهریور 1398 - 15:03 |
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد:

تاکید بر نقش‌آفرینی رسانه‌ها در تغییر رفتار و افزایش مشارکت اجتماعی

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: رسانه‌ها در راه تغییر رفتارها و تحقق مشارکت اجتماعی گام بردارند.
تاکید بر نقش‌آفرینی رسانه‌ها در تغییر رفتار و افزایش مشارکت اجتماعی

به گزارش ایلام رسانه، دکتر «مظفر علی‌شائی» در دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان، اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی در تمام حیطه‌هایی که فعالیت می‌کند اثرگذاری خود را نشان داده و در عملیاتی کردن مباحث دانشگاهی موفق عمل کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بر نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت اجتماعی و رونق گرفتن بیش از پیش ورزش‌های همگانی تاکید کرد و ادامه داد: در راستای انجام ماموریت‌های ورزش و جوانان به شدت نیازمند حضور رسانه‌ها هستیم.

علی‌شائی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و هم‌افزایی برای افزایش روحیه نشاط هستیم و تحقق این مهم در گرو همکاری سمن‌ها، رسانه‌ها و هیئت‌های ورزشی و همه‌ی مردم است.

وی تصریح کرد: مجموعه‌ی ورزش و جوانان استان آماده‌ی همکاری با همه‌ی دستگاه‌ها و مخصوصا نهادهای علمی و آموزشی و فرهنگی برای انجام بهتر رسالت خود و کاهش مشکلات در حوزه ماموریت‌های خود است.

علی‌شائی واکاوی برای تبیین و یافتن راه‌حل‌ برای مسائل اجتماعی را از زمینه‌های مشترک فعالیت‌ها با جهاددانشگاهی نام برد و ابراز امیدواری کرد روز به روز این همکاری‌ها بیشتر شود. در این دیدار مهندس «غلامرضا حسینی» با ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، اظهار کرد: تجربه‌ی خوبی از همکاری با ورزش و جوانان استان در زمینه‌ی راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی داریم که امیدواریم مسیر توسعه‌ی استان را سرعت بخشد.

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.