شناسه خبر : 2069
  پرینتخانه » فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 05 شهریور 1398 - 23:29 |

بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ایلام برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هفته دولت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خبر داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هفته دولت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، با اعلام این خبر، اظهار کرد: سخنران این مراسم «عزت‌الله ضرغامی»، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این مراسم با همکاری سازمان بسیج کارمندان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در این مراسم باشکوه، یادآور شد: در انفجار تروريستي روز هشتم شهريور سال 1360 دفتر نخست‌وزیری جمهوري اسلامي ايران توسط منافقين كوردل كه منجر به شهادت مظلومانه شهيدان رجايي و باهنر شد، کینه‌توزی دشمنان انقلاب اسلامي نمايان شد.

چراغی پور با اشاره به اینکه هشتم شهریور یادآور حادثه‌ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را در کمال ناباوری از دست داد، ابراز کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.

وی بابیان اینکه وقایع و رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ پرفرازونشیب انقلاب اسلامی همواره باید زنده نگه‌داشته شوند خاطرنشان کرد: تبیین و بازگو شدن ابعاد مختلف رخدادهای تاریخ انقلاب و بیان اهمیت و نقش آن‌ها در پیروزی و پیشرفت نظام اسلامی ایران از رسالت‌های غیرقابل‌انکار است .

نویسنده : علی رضا احمدی | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.