شناسه خبر : 1969
  پرینتخانه » اقتصادی, سیاسی تاریخ انتشار : 26 مرداد 1398 - 12:40 |
استاندار ایلام:

هدف نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی است

استاندار ایلام گفت: گاهی اوقات نتیجه ارزشیابی به نحوه ارائه اطلاعات برمی‌گردد که می‌طلبد در این رویکرد واقع‌نگری شود تا تفاوت بین مدیران کم کار و پرکار به معنای واقعی مشخص شود .
هدف نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی است

استاندار ایلام گفت: گاهی اوقات نتیجه ارزشیابی به نحوه ارائه اطلاعات برمی‌گردد که می‌طلبد در این رویکرد واقع‌نگری شود تا تفاوت بین مدیران کم کار و پرکار به معنای واقعی مشخص شود .

به گزارش ایلام رسانه، «قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به رتبه‌بندی نتایج عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷ ، اظهار کرد: هرگاه توانستیم بین مردم و مسئولان ارتباط سهل و ساده و دوطرفه‌ای برقرار سازیم آن زمان است که می توانیم بگوئیم در امور موفق عمل کرده‌ایم .

وی با بیان اینکه اگر سیستمی مقبول عامه مردم قرار گرفت این مهم موجب تقویت نظام، سیستم، دولت، کشور و فرایند پاسخگویی به مردم می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی ما مسئولان این است که واسطه خوب و قابل اعتمادی بین مردم و نظام باشیم و هر بحثی تا عمومی نشود نتیجه بخش نیست و تاکید بر مردمی بودن مدیران نیز به این دلیل است.

سلیمانی به فضای فرهنگی اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: در آن زمان همدلی وصف ناشدنی بین مردم و مسئولان باعث شده بود علی رغم جنگ و سختی های فراوان در مقابل همه مشکلات موفق و پیروز باشیم و امروز نیز مردم ولی‌نعمت ما هستند و فلسفه وجودی همه ما به عنوان مسئول خدمت به مردم است .

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی گفت : قسمتی از ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در مرکز است و باید آن را در ارزیابی ها دخالت داد و دوم به نحوه ارائه اطلاعات توسط خود مدیران برمی گردد که باید این موضوع نیز راستی آزمایی شود تا نتایج از روایی و اعتبار قابل قبولی برخوردار باشد .

سلیمانی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات نتیجه ارزشیابی به نحوه ارائه اطلاعات برمی‌گردد که می‌طلبد در این رویکرد واقع‌نگری شود تا دقت ارزیابی بین مدیران کم کار و پرکار به معنای واقعی مشخص شود .

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که مدیران بایست کاری را که انجام می‌دهند، اطلاع رسانی کنند، تصریح کرد: وقتی می‌بینیم در برخی حوزه‌ها تحول و اتفاقات خوبی افتاده و در سطح ملی قابل وصف است چرا نباید مدیران مربوطه در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.