شناسه خبر : 16272
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1401 - 20:55 |

نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم/اعتبار گذاشتن در حوزه روابط عمومی هزینه نیست

 استاندار ایلام گفت: مدیرانی که ادعای مردم‌داری دارند، نمی‌توانند یک روابط عمومی ضعیف داشته باشند و نقش آفرینی مدیران توانمند در سایه روابط عمومی‌های کاربلد است.
نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم/اعتبار گذاشتن در حوزه روابط عمومی هزینه نیست

ایلام رسانه/ دکتر “حسن بهرام‌نیا ” در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی لازمه‌ی اجرای برنامه ها، داشتن سازمان‌های توانمند و کارا داشتن روابط عمومی قوی دانست و اظهار کرد: یکی از ارکان های مهم هر ارگان و سازمانی روابط عمومی توانمند و متخصص است.

وی گفت: روابط عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و اگر کسی بی انگیزه است، نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه‌ای است.

استاندار ایلام مدیران روابط عمومی را مشاورین امین مدیران دانست و تصریح کرد: مدیران مادامی که ادعای مردم داری می کنند نمی‌توانند یک روابط‌عمومی ضعیف داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه یک پای سازمان موفق، قوی و توانمد “روابط عمومی” است، ادامه داد: اگر سازمانی موفق است در سایه روابط عمومی اوست و اگر یک سازمان ضعیف عمل می کند، باید علت ضعف آن را در روابط عمومی جستجو کرد.

وی روابط عمومی‌ها را آئینه تمام نمای سازمان ها دانست و گفت: روابط عمومی ها باید واقعیت ها را منعکس کنند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از مدیران نباشند زیرا مردم انتظار دارند مشکلات آنها نیز دیده شود و به آنها خدمات ارائه گردد.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه در جامعه امروز نیازمند روابط عمومی پاسخگو و امیدآفرین هستیم، اظهار کرد: امروز نقش روابط عمومی ها به عنوان بازوان اجرایی دولت در امر اطلاع رسانی، در جهاد تبیین و اصلاح ساختار یارانه ها بسیار دارای اهمیت است.

وی عصر امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات عنوان و تاکید کرد: آیا جفا نیست فعالیت هایی که در این چهار دهه در نظام جمهوری اسلامی انجام شده، را اطلاع رسانی نکنیم؟ چه کسی تخصصی تر از روابط عمومی می تواند این عملکردها را اطلاع رسانی کند؟

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواستار تولید محتوا و گفتمان سازی در راستای سیاست های دولت شد و گفت: روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و مسئولان هستند که قلم، افکار و حرکت آنها در کنار رسانه‌ها برای اطلاع رسانی عملکرد به مردم و رساندن مشکلات مردم به سازمان ها نقش آفرینی می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه اعتبار گذاشتن در حوزه روابط عمومی هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: میزان پاسخگویی مدیران را باید در نحوه عملکرد روابط عمومی ها جستجو کرد و بر این اساس از مدیران خواسته ایم که از ظرفیت سازمان خود ر خصوص اصلاح ساختار یارانه ها در کشور از ظرفیت روابط عمومی ها استفاده کنند.

در ادامه این نشست ایمان رحیم پناه، مدیرکل حوزه استاندار ایلام نیز در ابتدای این دیدار گفت: یکی از ملاک های ارزیابی سالانه روابط عمومی ها، انتشار عملکردها در فضای رسانه ای استان خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار صحرایی مدیر روابط عمومی استانداری گزارشی از روند کاری روابط عمومی های استان و برنامه های پیش رو ارائه کرد و در ادامه مدیران روابط عمومی منابع طبیعی، اداره برق، مدیریت درمان، آب و فاضلاب و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ایراد نکته نظرهایی پرداختند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.