شناسه خبر : 20771
  پرینتخانه » استانی, سیاسی تاریخ انتشار : 29 دی 1402 - 16:19 |

مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق رای معادلات دشمن را به هم خواهند زد

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار تمام توان خود را جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته است،گفت:مردم کشورمان با حضور حداکثری خود پای صندوق رای تمام معادلات دشمن را به هم خواهند زد.
مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق رای معادلات دشمن را به هم خواهند زد

به گزارش ایلام رسانه، حجت‌الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار»،در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز مصلی شهر ایلام،با تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده ماه مبارک رجب اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال تبعیت از راه ائمه اطهار و توفیق بهره‌مندی از برکات این ماه پر خیر و برکت را عیدی همه مومنان قرار دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای مردم ما خنده دار است،گفت:مردم ما در ۱۱ اسفند ماه در پای صندوق رای پاسخ محکمی به آنها خواهند داد و تمام معادلات آنها را به هم خواهند زد.

کریمی‌تبار حضور مردم در پای صندوقهای رأی و با تشکیل مجلس حداکثری موجب حل مشکلات موجود در جامعه و رفع گره های اقتصادی،معیشت و اشتغال خواهد شد.

وی اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست‌ها را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: همرزمان و پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در یک اقدام شجاعانه و پیشگیرانه پاسخ دندان شکن و قاطعی به کسانی دادند که آرامش این مملکت کابوس همیشگی آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم پاسخ فوری به اقدامات خرابکارانه و تروریستی گفت: حمله به مقر جیش الظلم، مقر اسرائیلی‌ها در اربیل و هم‌چنین پادگان‌های داعش در سوریه همگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت.

امام جمعه ایلام، پاکستان را کشور دوست،همسایه و برادر خواند و خاطرنشان کرد:همه دولت‌های اسلامی به عنوان ید واحده در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در کنار همدیگر خواهند بود.

کریمی‌تبار با قدردانی از برگزاری رزمایش مشترک مدافعان آسمان و ولایت گفت:در این رزمایش وحدت رویه نیروهای نظامی کشور بیش از هر زمان دیگری نمایان است و این نمایش پیام آور تامین امنیت برای مردم شریف کشورمان است.

خطیب نماز جمعه ایلام با بیان اینکه مردم مسلمان و مبارز غزه با صبر خود به دشمن صهیونیستی و آمریکا فهماندند که زمان تحمیل اراده‌ی آنها تمام شده است،افزود: اکنون حتی با پیشرفته ترین بمب ها و موشک ها،کشتن زنان و کودکان و با تخریب دانشگاه،کتابخانه،مدرسه مردم مظلوم غزه را مغلوب اراده‌ی خود کنند.

کریمی‌تبار با اشاره به عقب نشینی قوی ترین تیپ های آنها از خطوط مقدم نبرد و اعلام ترک شمال غزه نشان از ضعف و ناتوانی آنها است،خاطرنشان کرد:شرایطی برای آنها به وجود آمده است که جز تسلیم شدن در برابر مردم غزه هیچ راهی ندارند.

وی به اعتراف نیروهای باتجربه ی آنها مبنی بر شکست در برابر عملیات غزه، گفت:آنها با اعلام خود خواستار تسلیم و شکست برای کمتر شدن آمار تلفات شده اند و طبق گفته خودشان ؛به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده نخواهند رسید.

امام جمعه ایلام به حمایت مردم یمن از غزه نیز اشاره کرد و گفت:سازمان بین الملل که دم از حقوق بشر،عدالت و انسانیت می زنند،باید از اقدام مردم شجاع یمن پشتیبانی می کردند.

وی به اعلام انصار الله مبنی بر هدف قرار دادن کشتی های مقصد اسرائیل اشاره داشت و گفت:با انجام این اقدام توسط انصار الله،آمریکا با ورود ناشیانه خود برای ایجاد ناامنی در جهان اقدام کرد،که نتیجه‌ی آن هدف قرار گرفتن کشتی‌های آمریکا شده است و هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.