شناسه خبر : 1809
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 01 مرداد 1398 - 14:11 |
استاندار ایلام:

مدیران با دید باز به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند

استاندار ایلام گفت: مدیران و مسئولان به ویژه بازرسان صنوف باید به مصادیق جرم اقتصادی اشراف کامل داشته باشند تا حیثیت و اعتبار تجاری بازاریان به مخاطره نیفتد .
مدیران با دید باز به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند

به گزارش ایلام رسانه، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» درنشست تنظیم بازار استان و گفتگوی بخش دولتی و خصوصی اظهار کرد: فضای شکل گرفته بین دولت و بخش خصوصی را مثبت و امیدوار کننده ارزیابی و اظهار کرد: امروز همدلی و همراهی خوبی بین دستگاههای اجرایی و مدیران با بخش خصوصی وجوددارد .

وی ادامه داد: در شرایطی که نوسانات ارزی در بازار مشکل ایجاد کرد ما به بخش خصوصی و بازاریان اعتماد کردیم و و با پای کار آمدن آنها بر مشکلات غلبه کردیم .

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر این  که هرگاه در امری مردم پیشگام بودند ما در آن کار موفق بودیم، تصریح کرد: پاسخ اعتماد ما به بازاریان در آن شرایط سخت اقتصادی به حل و فصل شدن مشکل بازار منتج شد .

وی ادامه داد: دولت در امور پیش روی خود باید در ارتباط با بخش خصوصی تسهیلات بیشتر ایجاد کند و البته هر جا که تخلفی صورت گرفت باید برخورد لازم نیز صورت پذیرد .

وی در ادامه استان ایلام را از علاقه‌مند ترین مردم به نظام عنوان کرد و گفت:امروز وحدت و همدلی معنا داری در استان وجود دارد و این مهم فضا را برای کار و تلاش بیشتر مهیا کرده است.اعتماد دو سویه دولت و بخش خصوصی و مصرف کنندگان به همدیگر موجب رونق و اقتدار اقتصادی می‌شود.

وی افزود: نباید با وضع برخی قوانین دست و پا گیر عرصه بر مردم، تولیدگران و فعالان اقتصادی و اصناف مختلف تنگ شود و مدیران و مسئولان به ویژه بازرسان صنوف باید به مصادیق جرم اقتصادی اشراف کامل داشته باشند تا حیثیت و اعتبار تجاری بازاریان به مخاطره نیفتد .

سلیمانی دشتکی یادآور شد: هدف از وضع و اجرای قانون ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان است و باید تا حد امکان قوانین تسهیل یابند تا مردم کمتر   آسیب و فشار متحمل شوند .

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.