شناسه خبر : 16465
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 30 مهر 1401 - 9:10 |
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد

مدیران ایلامی هفته خود را با ورزش صبحگاهی شروع کردند

 همایش ورزش صبحگاهی با حضور استاندار ایلام و مجموعه مدیران استانی برگزار شد.
مدیران ایلامی هفته خود را با ورزش صبحگاهی شروع کردند

به گزارش ایلام رسانه،دکتر« حسن بهرام نیا»، استاندار ایلام ، در این همایش که صبح امروز شنبه،  30 مهر و قبل از ساعت اداری در محوطه‌ی استانداری آغاز شد، با تاکید بر استمرار چنین برنامه‌هایی، اظهار کرد: برای پاسداشت ورزش این همایش بسیار خوب برگزار شد و ورزش به عنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد تا همواره سلامت و تندرست باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ورزش موجب نشاط سلامتی و موجب رهایی انسان از سستی می‌شود و موجب سلامتی می گردد، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم یک انسان مفید و تاثیرگذار در جامعه باشیم باید ورزش را همواره در دستور کار و برنامه های خود قرار دهیم.

بهرام‌نیا تاکید کرد: عقل سالم در بدن سالم است و برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران کل استان و دست اندارکاران این برنامه، گفت: این برنامه بصورت نمادین بود که استمرار خواهد داشت.

استاندار ایلام افزود: ورزش از زمان ایران باستان شکل گرفته و در سبد زندگی خانوارها قرار گرفته است و امیدواریم این حرکت در طول هفته در دستور کار ما و نصب‌العین همه مدیران باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.