شناسه خبر : 1854
  پرینتخانه » اقتصادی, سیاسی تاریخ انتشار : 05 مرداد 1398 - 16:31 |

سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان معارفه شد

رئیس سازمان صمت استان گفت: به روزرسانی، نوسازی و جابجایی افراد در پست‌های سازمانی باعث ایجاد انگیزه و تحول در ساختار اداری می‌شود. به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، مهندس «یارالله نصیری»  در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی اظهار کرد:  پویایی سازمان از طریق پایش مستمر نیروی انسانی و به کارگیری آنان متناسب […]

سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان معارفه شد

رئیس سازمان صمت استان گفت: به روزرسانی، نوسازی و جابجایی افراد در پست‌های سازمانی باعث ایجاد انگیزه و تحول در ساختار اداری می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، مهندس «یارالله نصیری»  در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی اظهار کرد:  پویایی سازمان از طریق پایش مستمر نیروی انسانی و به کارگیری آنان متناسب با توانمندی و اثربخشی آنها برای سیستم صورت می گیرد .

وی گفت: به روزرسانی، نوسازی و جابجایی افراد در پست های سازمانی باعث ایجاد انگیزه و تحول در ساختار اداری می شود و پست ها و مسئولیت‌های سازمانی ابدی و دائمی نیستند و هیچ کدام از این پست ها در شناسنامه ما ثبت نشده اند بنابراین هر فردی که در پستی منصوب می شود بایددر زمان مقرر این جایگاه را به عنوان یک امانت به دیگری تحویل دهد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت طی حکمی “نبی سماواتی” را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی منصوب و از خدمات “ولی باج” در زمان تصدی این معاونت تقدیر کرد .

نویسنده : علی رضا احمدی | منبع خبر : ایسنا منطقه ایلام
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.