- بهرهبرداری از ۲۰۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستایی شهرستان ایوان با حضور نماینده مردم استان
- آغاز عملیات آسفالت معابر مهران برای استقبال از زائران اربعین
- افزایش سقف سوختگیری زائران اربعین در ایلام به ۵۰ لیتر
- رشد ۵۰ درصدی تردد زائران از مهران؛ ۵۷ هزار نفر در یک روز
- رقابت ۶ هزار داوطلب استخدام در آموزش و پرورش ایلام
- پنج طرح عمرانی در شهرستان چوار به بهرهبرداری رسید
رضایتمندی بیمهشدگان، معیار اصلی در ارزیابی خدمات است
به گزارش ایلام رسانه، نشست هماندیشی سازمانهای بیمهگر استان ایلام با حضور مدیران ارشد حوزه بیمه و درمان در محل ادارهکل بیمه سلامت برگزار شد.
در این نشست، نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با اشاره به اهمیت مدیریت منابع مالی و بیمهای، گفت: مدیریت منابع به معنای بهرهگیری مؤثر و هدفمند از ظرفیتهای موجود برای ارتقای خدماترسانی به جامعه هدف است؛ دستیابی به رضایتمندی بیماران، اصلیترین معیار سنجش عملکرد و کیفیت خدمات بیمهای است.
وی افزود: همکاری و همفکری بین سازمانهای بیمهگر میتواند بستر بهتری برای توسعه خدمات درمانی فراهم کند و از ارجاع بیماران به استانهای دیگر جلوگیری کند و هدف ما این است که با تکیه بر توان داخلی استان، خدمات با کیفیت، منصفانه و در دسترس برای بیمهشدگان فراهم شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه نشستهای تخصصی میان سازمانهای بیمهگر باید بهطور مستمر برگزار شود، ادامه داد: هماندیشی، تبادل تجربه و هماهنگی، لازمه اجرای سیاستهای مؤثر در حوزه سلامت و تحقق حقوق شهروندی بیمهشدگان است.
در این نشست، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی، نمایندگان سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و جمعی از معاونان و کارشناسان بیمهای استان نیز حضور داشتند و دیدگاهها و پیشنهادات خود را برای بهبود فرایند ارائه خدمات بیمهای مطرح کردند.
پایان پیام/
ایلام , بیمه سلامت , سازمان های بیمهگر , هم اندیشی
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.