شناسه خبر : 2061
  پرینتخانه » اجتماعی, سیاسی تاریخ انتشار : 05 شهریور 1398 - 15:22 |
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

تلاش مضاعف و امید به آینده رمز عبور از شرایط کنونی است

معاون استاندار ایلام گفت: همدلی و همبستگی و ایجاد امید و امیدواری به آینده راز موفقیت و عبور از این شرایط خواهد بود .

معاون استاندار ایلام گفت: همدلی و همبستگی و ایجاد امید و امیدواری به آینده راز موفقیت و عبور از این شرایط خواهد بود .

به گزارش ایلام رسانه، «محمد نوذری» در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه شهرستان چرداول به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: یاس و ناامیدی دشمنان در جنگ نظامی با ایران باعث شده که امروز یک جنگ نابرابر اقتصادی را علیه کشور و ملت ما به راه انداخته و بخاطر پیچیدگی‌ها و لایه های پنهان ، این جنگ سخت تر از جنگ نظامی است .

وی با بیان این نکته که دولت با تمام مصائب و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های مختلف از خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده است، تاکید کرد: خسته کردن مردم، ایجاد بحران های مختلف بویژه اجتماعی، ایجاد نارضایتی های مردمی از اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی است .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: برجام یک موضوع ملی بود و خروج آمریکا از این معاهده بین المللی ماهیت واقعی آمریکا را نشان داد، به طور قطع در این شرایط همدلی و همبستگی و ایجاد امید و امیدواری به آینده راز موفقیت و عبور از این شرایط خواهد بود .

نوذری یادآور شد: به حول و قوه الهی و با مدیریت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید و همچنین همدلی و همراهی مردم از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد .

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و موضوع جهانی اربعین نیز گفت: ایلام پایتخت فرهنگی در موضوع اربعین حسینی است و این میزبانی از زائران عتبات عالیات پاداشی بزرگ برای مردم این استان بواسطه ایستادگی، دفاع و ایثار در هشت سال دفاع مقدس است .

نوذری خاطر نشان کرد: تلاش مدیریت ارشد استان و ستاد اربعین، ضمن استفاده از فضای معنوی و دینی این اجتماع بزرگ و جهانی، فراهم نمودن فرصت های شغلی برای مردم استان است .

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت های منتهی به مهران و پایانه مرزی تاکید کرد: در بحث اربعین همه باید پای کار باشیم و زمینه استقبال و پذیرایی از عاشقان اهل بیت علیهم السلام را فراهم کنیم .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان اشاره ای به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی داشت و گفت: فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در این دوره و برگزاری سالم انتخابات دو اولویت اصلی و مهم وزارت کشور است .

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.