شناسه خبر : 2278
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی تاریخ انتشار : 06 شهریور 1398 - 12:55 |

تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری – چهار راه رسالت افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری - چهار راه رسالت امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شد .
تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری – چهار راه رسالت افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری – چهار راه رسالت امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شد .

به گزارش ایلام رسانه، «حسینعلی امیری» در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد:هفته دولت فرصتی مناسبی برای بررسی و ارزیابی کارنامه یک ساله دولتمردان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و برنامه ریزی برای رفع آنها یا کاهش نواقص و تقویت نقاط قوت در سال آینده است .

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه توسعه ای به استان های درگیر جنگ تحمیلی و نقاط محروم دارد، یادآور شد: هدف اصلی دولت ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختف به مردم و تلاش به تکمیل پروژه های عمرانی و زیرساختی عام المنفعه است .

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تقدیر از تلاش های مدیریت ارشد استان و عوامل مجموعه شهرداری در تکمیل زیرگذر رسالت شهر ایلام گفت: این پروژه تنها یک طرح عمرانی و مهندسی شهری نیست بلکه یک سازه اجتماع محور نیز محسوب می شود و احداث آن باعث رفع یا کاهش بسیاری از مشکلات شهری در ایلام شده است .

امیری اضافه کرد: ایجاد بدون وقفه این زیرگذر در واقع یک کار جهادی بود که با همکاری مردم و کسبه منطقه، استانداری و حمایت دولت، مجموعه شهرداری و شورای شهر، … به موقع احداث و در هفته دولت به مردم ایلام اهدا شد .

طالب صادقیان شهردار ایلام نیز با اشاره به ضرورت ایجاد این زیرگذر ، اظهار کرد: خیابان های ایلام جواب گوی حجم زیاد خودروها را ندارد و طبق بررسی ها نسبت شهروندان به خودروها پنج نفر به سه خودرو است و پیاده روها فدای خیابان ها شد .
وی گفت: یکی از برنامه های شهرداری مدیریت ترافیک شهری با ایجاد پروژه های بزرگی چون این زیرگذر است که با احداث آن ۴۰۰ میلیون تومان صرفه جویی مالی، ۲۰۰ میلیون تومان کاهش زمان و تصادفات، بازگشت ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه احداث طرح در سال اول استفاده از جمله مزایای این طرح است .

شهردار ایلام ایجاد شهر انسان محور را از اهداف و سیاست های شهرداری و شورای شهر بیان کرد و گفت: در این راستا ایجاد پیاده راه طالقانی، جاده سلامت از جمله این طرح ها است و نیز انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به خارج شهر از جمله مطب پزشکان با ایجاد شهرک سلامت، نمایشگاه های ماشین، ایجاد میادین میوه و تره بار از دیگر برنامه های شهرداری برای ساماندهی شهر ایلام است .

زیرگذر رسالت به طول ۵۰۵ متر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به مدت ۱۶ ماه احداث شد .

نویسنده : علی رضا احمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.