شناسه خبر : 21095
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1403 - 13:26 |
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد:

تعویض همزمان الکتروموتور و پمپ شناور چاه آب شرب روستاهای «بره بیجه» و «عین خوش» شهرستان دهلران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در یک اقدام جهادی و به طور همزمان، الکتروموتور و پمپ شناور چاه آب شرب روستاهای «بره بیجه» و «عین خوش» شهرستان دهلران تعویض و جمعیتی بالغ بر 6000 نفر از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.
تعویض همزمان الکتروموتور و پمپ شناور چاه آب شرب روستاهای «بره بیجه» و «عین خوش» شهرستان دهلران

به گزارش ایلام رسانه؛ محمد محمدی با بیان اینکه الکتروموتور و پمپ شناور این تاسیسات به دلیل نقص فنی از کار افتاده بود، افزود: دو اکیپ تعمیرات و نگهداری آب و فاضلاب این شرکت با تلاش فراوان و همزمان از ساعت ۵ بامداد روز جمعه در محل چاه دو روستا مستقر و در حداقل زمان ممکن اقدام به تعویض الکتروموتور و پمپ شناور چاه آب شرب روستای بره بیجه (تأمین آب شرب روستاهاي بره بیجه، نهر عنبر و  پتک اعراب) و چاه مجتمع عین خوش (تأمین آب شرب روستاهای عین صوله و سادات دانشگر )نمودند.

وی گفت: در این عملیات با خارج نمودن تجهیزات دارای نقص و نصب تجهیزات جدید، پمپ جدید وارد مدار بهره برداری و جمعیتی بالغ بر 6000  نفر از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.

محمدی خاطر نشان ساخت افزود: به منظور جلوگیری از  مشکل احتمالی بی آبی در این روستاها در زمان انجام عملیات،  آب شرب مورد نیاز مشترکین با استفاده از  تانکر سیار پيش بيني شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.