شناسه خبر : 27655
  پرینتخانه » اجتماعی, پزشکی و سلامت تاریخ انتشار : 11 شهریور 1404 - 10:49 |

تسهیل دسترسی بیمه شدگان با استفاده از خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی

رئيس اداره آمار و فناوری اطلاعات تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی در ایران با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان به خدمات مختلف راه‌اندازی شده است.
تسهیل دسترسی بیمه شدگان با استفاده از خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی

به گزارش ایلام رسانه،رویا مرادخانی با بیان اینکه این خدمات از طریق سامانه eservices.tamin.ir ارائه می‌شود، افزود: از ابتدای دولت چهاردهم، 5 خدمت جدید به خدمات غیرحضوری خود اضافه و تعداد خدمات غیرحضوری سازمان را به 67 خدمت برساند.

مرادخانی خاطرنشان ساخت: حوزه آمار و فناوری اطلاعات، برخود تکلیف می‌داند خدمات سازمان به ساده‌ترین روش‌های ممکن در اختیار جامعه مخاطبین قرار‌گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات غیرحضوری خود را بر بستر برنامه کاربردی تلفن همراه (موبایل اپلیکیشن) سازمان با عنوان «تامین من» ارایه می‌نماید، یادآور شد: بر اساس آمارهای موجود، در استان ایلام این برنامه کاربردی بیش از ۸۰ درصد مخاطبین نصب فعال بر روی تلفن همراه داشته و نتایج نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده رضایت مخاطبین می‌باشد.
انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.