شناسه خبر : 1659
  پرینتخانه » اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 24 تیر 1398 - 18:29 |

اکران «ضربه‌ فنی» از امروز در سینما کودک ایلام

فیلم سینمایی ضربه فنی تازه ترین تولید کانون هم زمان با سراسر کشور در سینما کودک ایلام نیز اکران شد.
اکران «ضربه‌ فنی» از امروز در سینما کودک ایلام

 

«مهدی جمالی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در این زمینه در گفتگو با ایلام رسانه، اظهار کرد: فیلم، بخشی مهم و تاثیرگذار از فعالیت‌های کانون است و تلاش کانون این است که کودکان و نوجوانان از آثار تربیتی و فرهنگی این هنر بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که سینما مودم را به یک سینمای حرفه‌ای در استان تبدیل کنیم، گفت: فیلم سینمایی ضربه فنی به مدت 1 هفته در ایلام نمایش داده خواهد شد.

داستان فیلم سینمایی «ضربه فنی» درباره زندگی دانش آموز درس‌خوان و کوشایی به نام “محمد” که فکری به جز درس و مدرسه ندارد. اما متاسفانه یکی از دانش آموزان شرور مدرسه برای او مزاحمت ایجاد می‌کند. در این میان “محمد” با دانش اموزی آشنا و دوست می‌شود که ورزشکار است. این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد که موجب به وجود امدن سرنوشتی متفاوت برای هر کدام از آنها می‌شود.

در این اثر به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان که در سال ۹۶ ساخته شد، بازیگرانی چون نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار، ملیحه کیا، سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی ایفای نقش می‌کنند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.